טלוויזיה

כוכבי האח הגדול התארחו בסלון של דיאן שוורץ: מי הפרשנים?

בוגרי העונות הקודמות של האח הגדול התכנסו בסלון של דיאן שוורץ ויהוו פאנל מומחים שמפרשנים את אירוע הפתיחה. בין הכוכבים: ליהיא גרינר, מעיין אשכנזי ותום חיימוב
מערכת ice | 
בוגרי האח הגדול באירוע הכניסה (צילום יחצ רשת)
אירוע הכניסה החגיגי של האח הגדול התקיים הערב (שלישי), ולרגל המאורע החגיגי התכנס פאנל פרשנים מיוחד של שמות נוצצים מהעונות הקודמות.
בסלון של כוכבת האח הגדול דיאן שוורץ התאספו הערב פאנל מומחים שמפרשנים את אירוע הכניסה, נותנים טיפים לדיירים החדשים, ומהמרים מי יהיו הדיירים הבולטים של העונה.

צילום: יח"צ רשת
מי בפאנל? בוגרים מפורסמים של האח הגדול והם: ליהיא גרינר, מעיין אשכנזי, תום חיימוב, גל רובין, אודליה סוויסה, נבו עמרני, שקד בוארון, קורל מיכאלי ושיר טרן.

דרמה ארעה הערב בפרק הבכורה של האח הגדול, כאשר אדם פרץ לשידור בזמן כניסתו של הדייר הראשון יענקי, וניסה ככל הנראה לפרוץ לתוך הבית. הוא טיפס על המסלול, רקד אל מול הדייר ההמום, ואז החל לטפס במדרגות לעבר הבית. בשידור נראה כיצד המאבטחים רדפו אחריו, הצליחו לתפוס אותו במדרגות ולהוריד אותו מהבמה.

צילום: יח"צ רשת
הדרמה הגדולה בבית האח הגדול הגיעה עוד לפני שהעונה בכלל החלה, זאת לאחר שכתב התרבות של YNET, רן בוקר, דיווח כי בעקבות חשש ממשי מהדלפות של עובדי ההפקה ב"האח הגדול", רגע לפני פתיחת העונה, עובדי ההפקה יעברו בדיקת פוליגרף. למרות זאת, לא מעט שמות של דיירים נחשפו בתקשורת עוד טרם פרק הפתיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה