טלוויזיה

טל מוסרי נשבר בדמעות בשידור חי: "אני פשוט מתבייש"

טל מוסרי התראיין לתכנית הבוקר של קשת 12 והציג את תסכולו לאור הפילוג בעם בעקבות המחאות נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט: "אי אפשר לקרוע את העם הזה, ולא משנה אם יש רפורמה או אין רפורמה והאם היא צודקת או לא צודקת, מסתכל על המנהיגים שלנו משני הצדדים ופשוט מתבייש. הם מתנהגים יותר גרוע מילדים קטנים בגן"
מערכת ice |  5
טל מוסרי (צילום מתוך האינסטגרם)
ההפגנות נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט ממשיכות לקרוע את העם. בעוד הסלבס בישראל משתפים את דעותיהם הפוליטיות בשבועות האחרונים ונחשפים כפי שלא נחשפו בעבר, הבוקר (ראשון) כוכב הילדים טל מוסרי יצא מהמסתורין הפוליטי וב"בוקר חם" בקשת 12 נשא מילים קשות על הקרע במדינה.
מוסרי סיפר בין היתר: "זה מטלטל וקשה לכולנו, שנים שאני מופיע לקהל של ילדים. הדבר הראשון שאתה אומר לילדים כשיש מריבה, כשיש כעס, וגם לילדים הפרטיים שלי - תעצרו רגע, תנשמו ותדברו. ככה אנחנו מחנכים את הילדים שלנו. אני מסתכל על המנהיגים שלנו משני הצדדים ופשוט מתבייש. הם מתנהגים יותר גרוע מילדים קטנים בגן".

השחקן אמר בדמעות: "הם צריכים ללמוד מהילדים איך לעצור, לדבר ולהגיע להסכמה רחבה, זה הכוח של המדינה שלנו. אי אפשר לקרוע את העם הזה, ולא משנה אם יש רפורמה או אין רפורמה והאם היא צודקת או לא צודקת".
לסיום טען: "אנחנו חיים בתוך העם הזה, אוהבים כל כך את המדינה שלנו ורוצים להמשיך את הקסם והנס הזה שנקרא מדינת ישראל. יש מחויבות למנהיגים לעצור, לדבר, להתחבר ולתת לנו האזרחים את האפשרות והתקווה לחיות כאן בשמחה ובכבוד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אתה צודק ממש גנון (ל"ת)
    אהובה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    טל, לא נראה שאתה מבין שבממשלה יש נוכלים. (ל"ת)
    מושבניקית 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הנוכלים הראשיים זה אתם
    עזריאל האינסטלטור 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פעם הבאה שיהיה לך סתימה חפשי מי יפתח לך
    סגור
  • 2.
    כסף כסף ועוד כסף..
    גילה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשבחמ"ל ההפגנות יושבים פדופיל ועוד כמה כמוהו שהכסף ועוד כסף מוביל אותם בחיים ...שולחים מהונדסי מח על ידי שקרים ועוד שקרים לרחובות, לזרות כאוס , כי המדינה עבורם הוא רק בור לחפור בו כסף ועוד כסף , שדדו מיליארדים מקופות המדינה ... ופוחדים שמא יצליחו לשדוד רק מיליונים מקופות המדינה!!!
    סגור
  • 1.
    דירה בת"א במחיר אסימון כי יגיע מועד הפרעון שקל יקרוס
    זולינס רון 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טל צודק אך השנאה כל כך גדולה שרק פער של רעידת אדמה יתקן אדמה פעורה מתקנת
    סגור