טלוויזיה

יהודה לוי בדרך לריאליטי? זה הג'וב הנוצץ שהוא עשוי לקבל

רגע אחרי ש"המירוץ למיליון" נחטפה על ידי קשת 12, רוב הסיכויים כי המגיש לא ימשיך מרשת 13 להגיש גם בערוץ המתחרה והחלו אודישנים למי שעשויים להחליפו, כאשר גם נשים מתמודדות על התפקיד
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
אז מי יהיה המנחה הבא של 'המרוץ למיליון' שתחזור דווקא בקשת 12? בשבועות האחרונים נערכו אודישנים למנחים חדשים אפשריים. החידוש הוא כי כי נבחנו גם נשים ולא רק גברים ביניהם גם רון שחר שעוד לא נפסל וכנראה שמדובר ביהיה בדמות חדשה לפורמט, אבל שם מסקרן שעולה הוא של יהודה לוי.
יש לציין כי מדובר בשם מפתיע ומסקרן שכן לוי לא עשה הגשה של תכנית ריאליטי עדיין בקריירה הארוכה שלו. השחקן בין המועמדים המובילים לקבל את תוכנית הריאליטי בקשת 12, כאשר כבר נערכו כבר פגישות בין הצדדים, שניהם הביעו נכונות אך טרם חתמו על החוזה עקב לו"ז צפוף השחקן.
בינתיים פורמט חדש ברשת 13 הוא 'פקין אקספרס', שנבחר משיקולי עלויות הפקה ונחשב לגרסה הזולה יותר של תוכנית אקסטרים, בדומה למירוץ למיליון. הפורמט משודר ב- 17 מדינות בעולם יופק באמצעות חברת ההפקה  ״גיל הפקות״ בשיתוף תאגיד ״אקולין״, המפיק הבינלאומי של התוכנית.
"פקין אקספרס" הינה תכנית ריאליטי במסגרתה יצטרכו מספר זוגות להגיע בכל יום ליעד אחר כשלרשותם דולר אחד ליום בלבד. לצורך זה עליהם  להישען על תושייה, כישורים חברתיים ויכולת אלתור, ולהתגבר על מכשולים רבים. הזוג שיגיע אחרון ליעד יודח והזוג שיישאר אחרון במירוץ יזכה בפרס כספי שיעמוד על מיליון שקל.
את התוכנית ינחה עוז זהבי. זהבי, 39, שחקן, זמר ומנחה, החל את דרכו על המסך בהנחיית תוכנית נוער במסגרת שידורי רשת, כשהחברה הייתה חלק מערוץ 2. מאז ועד היום השתתף בתכנים בולטים בקולנוע ובטלוויזיה הישראלית בינהם הסדרות - עספור, זגורי אימפריה, העיר הטובה ועוד.
מאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ״ל רשת 13: ״שמחים וגאים לשתף פעולה עם עוז זהבי מהשחקנים המוכשרים והמובילים בישראל. ״פקין אקספרס״ היא מתכניות הריאליטי המסקרנות ביותר כיום בשוק הפורמטים הבינלאומי, ואני משוכנע שלעוז תיהיה תרומה בהצלחתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה