טלוויזיה

מהפכה בשוק הטלוויזיה: זה השירות החדש והמהפכני של yes

לראשונה בישראל: שירות טכני לטלוויזיה מרחוק, שירות חדש של yes מאפשר ללקוחות החברה לקבל שירות טכני באמצעות השתלטות נציג תמיכה מרחוק, מה שצפוי לחסוך זמני המתנה והקלה על אוכלוסייה מבוגרת. איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של yes: "בשורה צרכנית וטכנולוגית המשנה את כללי המשחק ואת כל מה שהלקוח התרגל אליו עד היום"
מערכת ice |  1
ה-VOD של yes בערב יום השואה (צילום אייס)
בלי לחכות לטכנאי: חברת yes בשיתוף רדיקס טכנולוגיות השיקו לאחרונה מערכת דאטה ובינה מלאכותית המאפשרת ללקוחות לקבל שירות טכני מרחוק באמצעות השתלטות נציג על מסך הטלוויזיה וללא צורך בהגעת טכנאי. מדובר בשירות חדש הניתן לראשונה בישראל ממנו כבר יכולים להנות כ-500 אלף בעלי ממיר אנדרואיד, שיקבלו שירות מהיר, יעיל, ומקצועי כמו גם סיוע לאוכלוסייה מבוגרת בתפעול שוטף של הממיר.
באמצעות הטכנולוגיה החדשה שפותחה, נציגי התמיכה של yes יוכלו להשתלט מרחוק על הממיר של הלקוח, בכפוף לאישורו, לראות את הממיר על המסך שלו, לאתר תקלות ולפתור אותן בעצמו ומבלי "להפעיל" את הלקוח. נציגי התמיכה יוכלו לסייע בתחומים נוספים כמו: הורדה והעלאת אפליקציות, שינוי הגדרות ועוד.
 
השדרוג החדש יאפשר לנציגי התמיכה של החברה להיות פרואקטיביים יותר אל מול הלקוחות, ללמוד על תקלות שכיחות בממירים, לעדכן ולשדרג גרסאות מבעוד מועד במידת הצורך, כמו גם סיוע והסבר על המוצר ותפעולו ללקוחות מתקשים. במהלך השבועות האחרונים הוטמעה המערכת החדשה וכבר נרשמו דיווחים  על שיפור גבוה בשביעות הרצון וברמת השירות.
"מדובר בבשורה צרכנית וטכנולוגית המשנה את כללי המשחק ואת כל מה שהלקוח התרגל אליו עד היום" אמר איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של yes. "המערכת החדשה תקצר זמני המתנה, הן במרכזי התמיכה שלנו והן בזמני ההמתנה לטכנאים המגיעים לבתי הלקוחות וגם תסייע לנו להדריך את הלקוחות בתפעול הממשק. אנחנו משקיעים רבות בפיתוח טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך, וגאים להוביל יחד עם השותפים שלנו פתרונות יצירתיים לטובת הצרכנים", הוסיף אליקים.
"שמחנו לשתף פעולה עם yes ולספק עבורם פתרון טכנולוגי ייחודי ומתקדם, שיאפשר להם לתמוך בלקוחות ולתפעל תקלות בפשטות, קלות ומהירות", הוסיף מיכאל שוהם, מנכ"ל רדיקס. "מדובר במהפכה של ממש בעולם שירות הלקוחות, שתחסוך זמני המתנה מיותרים ותייעל את הטיפול בתקלות בצורה ניכרת", סיכם שוהם.
yes היא חברת הטלוויזיה הרב ערוצית הגדולה בישראל המשדרת על גבי רשת האינטרנט, לצד היותה החברה היחידה המספקת במקביל שידורים באמצעות לווין. לחברה כ-575 אלף לקוחות, מתוכם למעלה מ-56% מחוברים לשירותי הטלוויזיה מבוססי האינטרנט. ל-yes+ יש את שירות הסטרימינג הגדול בישראל הכולל כ- 140 ערוצים לצד ספריית ה-VOD הגדולה בישראל עם למעלה מ-50 אלף פרטי תוכן. Yes תומכת ביצירה הישראלית ומביאה לצופים את הפקות המקור המדוברות ביותר בישראל הגורפות מדי שנה פרסים וזוכות להצלחה בינלאומית.
רדיקס טכנולוגיות מתמחה בפיתוח פתרונות לניהול, שליטה ובקרה מרחוק של מכשירים טכנולוגים שונים. מערכת הניהול החדשנית של רדיקס, מאפשרת לכל ארגון לנהל מרחוק את כל המכשירים השונים שבבעלותו, לייעל ולשפר את תהליכי העבודה, להעלות את רמת השירות ושביעות הרצון של הלקוחות  ולהוריד את עלויות התפעול. מערכות הניהול של רדיקס אחראיות לניהול מיליוני מכשירים ברחבי העולם ומוטמעות אצל לקוחות מסוגים שונים, כגון יצרני חומרה, ספקי תקשורת, ארגונים ממשלתיים, מוסדות פיננסים, מוסדות חינוכיים ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה פח נוכלים..
    נטע 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה זבל , הכי יקרנים שקרנים, אפס שירות. גובים מקסימום חבילה ללא שיחה אתך או יידוע אין מענה טלפונח במשך שעות ימים וחוגשים, מבטיחים שיחזרו וזה לא קורה וכל מילה עליהם מיותרת. חברה גזלנית ממשיכה לגבות כי יש הוראת קבע אך בפועל אין לך אפשרות לצפות בכלום ואם חלילה ניתקו אותך אך הציוד נשאר אתה מחוייה באלפי שקלים, אם אתה רוצה להחזיר את הציוד ,רק בדואר רשום ולהציג אישור תהליך של חודשים כי מה איכפת להם הם ממשיכים לגבות מקסימום אפילו לא מה שסגרת בקיצור לא צריך יותר מעידן+ או אפליקציה ונטפליקס .
    סגור