טלוויזיה

גלית גוטמן מתרגשת: צפו בהפתעה שגרמה לה לפרוץ בבכי בשידור

תוכנית הבוקר "גלית ויואב" חוגגת עשור ויואב לימור החליט להפתיע את גלית גוטמן במחווה מרגשת שגרמה לה לדמוע דקות ארוכות: הוא העלה לשידור את בן דודה רן, חוסה במעון, שנחשף כי לפני כשנה ספג אלימות קשה מצד המטפלים
מערכת ice |  4
גלית גוטמן, מנחת 'מי יכול על ישראל - לתת באהבה' (צילום מסך: קשת)
לכבוד חגיגות העשור לתוכנית הבוקר "גלית ויואב" בקשת 12, החליט יואב לימור להפתיע את גלית גוטמן בשידור, ובחר באורחים בעלי משמעות מיוחדת מאוד בשבילה שלמראם לא הצליחה לעצור את הדמעות.
על המסך נראו שירה ורן, בני הדודים של גוטמן אליהם היא קרובה במיוחד. סיפורו של רן נחשף לפני כשנה, כאשר התגלתה פרשת אלימות קשה כלפי חוסי חסרי ישע במעון "בני ציון" בראש העין, זאת בזמן שהמעון היה בבעלות אחרת ונקרא 'בני ציון', כאשר בעקבות העדויות להתעללות, החליט משרד הרווחה להעביר את המעון לבעלות רשת 'פרח', שלקחה על עצמה את שיקום הכפר. גוטמן חשפה אז בדמעות כי בן דודה רן, הוא אחד מאותם חוסים שספגו אלימות. מאז, לקחה על עצמה להעלות את המודעות לנושא.

ברגע שראתה גוטמן את שירה ורן, פרצה בבכי מרוב התרגשות ולא הצליחה לדבר. התרגשותה אף גברה כשרן אמר את שמה למצלמה. לאחר מספר דקות כשהיתה מסוגלת לדבר, סיפרה גוטמן כי בן הדוד רן נפגע בלידתו בעקבות רשלנות רפואית של כמה שניות בלי חמצן.
"רן הפך ושינה את המשפחה", סיפרה גוטמן, "במהלך השנים האלה, היה לנו נורא קל שכל אחד יהיה בביתו, ונדע שרן מטופל. אבל לפני יותר משנה, גילינו שהוא נמצא במקום הכי רע שיכול להיות. מאז זו הייתה השכמה מטורפת לכל המשפחה, וזכינו מתוך כל העצב והצער להיות כל כך מלוכדים. פעם בשבוע אני הולכת לבקר את רן, וזאת המתנה הכי גדולה שיכולתי לקבל בחיים שלי. החיוך כשהוא רואה אותי מגיעה, החיבוק שהוא נותן לי והאושר שאני מצליחה להעביר לו כשאני שם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גלית גוטמן
    יעל 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגברת גוטמן אינה מעניינת בשום צורה, אז תחסכו מאיתנו...
    סגור
  • 3.
    עד מתי ניראה אותך עוד נימאסת
    אבי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גלית גוטמן נימאסת עלינו לכי כבר הזדקנת כבר תשחררי נימאס לראות אותך כל הזמן על המסך מלא כסף עשיתי כמה עוד כסף את רוצה תשחררי
    סגור
  • 2.
    מהממת!
    אושרת 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אישה יפה גם מבחוץ וגם מבפנים!
    סגור
  • 1.
    רוצים לדעת מה סוד המראה שלי?
    מריו 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במילה אחת? סיגריות. בשלוש מילים? הרבה מאד סיגריות
    סגור