טלוויזיה

הבלוף בזמר במסכה נחשף: "טרלול מוחלט, בלבלנו את הפאנל"

אחרי שטל מוסרי ומיכל ינאי נחשפו כמלך והמלכה, כוכבת הילדים סיפרה: "זה היה טרלול מוחלט. הבריחות מיוון, כמות ההמצאות שהמצאתי. כיף שעשינו את זה ביחד, ושלא היינו צריכים לשמור את הסוד הזה לבד". לדעת מוסרי, "מיכל יכולה לעבוד במוסד, רשמית".
מערכת ice | 
הזמר במסכה (צילום מסך קשת 12)
ההדחה אמש (שבת) בתכנית "הזמר במסכה" של קשת 12 הייתה כואבת במיוחד, לאחר שהתברר כי אחרי עונה שלמה של ביצועים נהדרים, המלך והמלכה נפרדו מהתחרות, והתברר שלמרות כל התחזיות היה מדובר בטל מוסרי ומיכל ינאי.
מוסרי סיפר בראיון לגיא פינס אחרי ההדחה: "כשדיברו איתנו על זה שבפעם הראשונה ב'הזמר במסכה' יהיה זוג, כבר קפצנו על הרעיון הזה. זה היה נשמע מדליק. עברתי את זה עם מלכה אמיתית". ינאי הוסיפה: "זה היה טרלול מוחלט. הבריחות מיוון, כמות ההמצאות שהמצאתי. כיף שעשינו את זה ביחד, ושלא היינו צריכים לשמור את הסוד הזה לבד". לדעת מוסרי, "מיכל יכולה לעבוד במוסד, רשמית".

מוסרי המשיך: "כשעברתי ברחוב היו צועקים לי: 'מלך'. זה הכי קשה. יש המון קהל שבשנייה הראשונה אמר, 'אתם המלך והמלכה, זה טל מוסרי ומיכל ינאי'. אנחנו כמובן אמרנו: מה פתאום? בכלל לא. הם אמרו, 'תקשיבו, אתם הקול של הילדות שלנו, הפסקול שלנו. אנחנו לא יכולים שלא לזהות אתכם'. עכשיו זה נחשף". ינאי אמרה: "בטיסה עכשיו היו שתי משפחות שהתווכחו מי אלה המלך והמלכה. גם אני זרקתי שמות, עזרתי להם בכל מיני רעיונות".
מוסרי התייחס לבלבול של הפאנל: "עברנו את כל זה ביחד. היינו מאחורי הקלעים ביחד, לא הייתה הבדידות שיש לשאר המשתתפים. היינו כמו זוג נשוי באמת, כמו שחשבו בהתחלה. זה היה ממש ירח דבש. ניסינו לבלבל את הפאנל עם הנשיקות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה