טלוויזיה

כוכבת האח הגדול נקרעת: "הכריזו עליי שאני גמורה, בכיתי"

דיאן שוורץ סיכמה את 2022 המטלטלת שעברה: "ברוך דיאן האמת״ אמרו. והיום אני עדיין פה. עומדת, עובדת, פועלת והכי חשוב -מקבלת חיבוק גדול מהקהל ברחוב ומוצאת את המקומות והרגעים שעושים לי נחת", ומה היא מבקשת מ-2023?
מערכת ice |  5
דיאן שוורץ (צילום מסך רשת 13)
אחת הכוכבות הגדולות בעונה האחרונה של האח הגדול, דיאן שוורץ, סיכמה היום (חמישי) את השנה המטלטלת שעברה עליה, כולל הכניסה לריאליטי של רשת 13, היציאה לעולם כועס בחוץ בעקבות התבטאויותיה וגם הזוגיות עם נתנאל רודניצקי שהכירה בתכנית, אך נגמרה בטעם חמוץ.
שוורץ כתבה באינסטגרם שלה: "זו הייתה שנה משוגעת. לפעמים למטה, לפעמים למעלה. מישהי עצרה אותי ברחוב לא מזמן ואמרה לי: ״צריך להקים לך ארגון - #freeDian. מה שראינו על המסך זה לא מה שאת באמת״. נתנה חיבוק חם והלכה. זה הצחיק אותי, אבל במקביל נשארתי לעמוד והתחלתי לבכות".

עוד כתבה: "המפגשים עם הקהל פנים מול פנים קורים לי הרבה. והרבה פעמים מופתעים לגלות שאני בנאדם פשוט, שאוהב לקבל ולהחזיר חיבוק ותמיד מוצף בדמעות שהוא שומע חיזוקים. כן זו הייתה שנה לא פשוטה. עמדתי במרכז של התמודדויות, המצאות תקשורתיות, ובעיקר עבודה עצמית - להפוך להיות הגרסה הכי טובה של עצמי".
 
לסיום פתחה את ליבה: "לפני כמעט חצי שנה הכריזו עליי שאני גמורה. ״ברוך דיאן האמת״ אמרו. והיום אני עדיין פה. עומדת, עובדת, פועלת והכי חשוב -מקבלת חיבוק גדול מהקהל ברחוב ומוצאת את המקומות והרגעים שעושים לי נחת. 2023, פליז תהיי טובה אליי, מבטיחה שתגלי שאני טובה חזרה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אחרים כל חברה שתהיי פרזנטורית שלה ולו בגלל שאת גזענית
    דנה 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמכנה בחורה אסייתית צהובה היא גזענית.
    סגור
  • 4.
    היא לא השתנתה ולא נעליים, פשוט הבינה איך נכון להתנהג (ל"ת)
    דנה 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    נרקיססטית ורעה לא מאמין לשום מילה שלה
    אחד שמבין 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד אבל ליח״צ שלה למה נראה שזה עובד על רוב הישראלים המטומטמים
    סגור
  • 2.
    ועכשיו
    דברי רהב 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את הולכת להתפסק לקופיפ השחור כי הוא מפורסם ויש לו כסף
    סגור
  • 1.
    2023
    לוני 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כואב לי בתור אמא לקרוא את הכתוב אבל באמת בתור צופה של האח הגדול מצטערת בשבילך שהלכת לתוכנית, זה עשה לך מאד רע ללכת לתוכ ית כזאת בגיל הזה, את עוד לא מבינה את החיים והתוכנית עשתה לך רע כי את ילדה וכל ההיתנהגות שלך היתה ילדותית ולא בוגרת, ולצערי הקהל לא חושב כך ולא יודעת כמה ישכח, מאחלת לך שתחשבי טוב את צעדייך לשנה החדשה 2023 ושיהיה לך טוב...
    סגור