טלוויזיה

אופירה אסייג פישלה? אחד ממשתתפי הזמר במסכה נחשף בטעות

קטע גנוז מהריאיון של בועז ביסמוט ב'אופירה וברקוביץ' כלל הבטחה של המגישה בחודש ספטמבר: "בעוד חצי שנה בועז ואני נספר משהו", בנוסף לסרטון של דמות החתול מתוך התוכנית. האם חבר הכנסת משתתף העונה או שאופירה כיוונה למשהו אחר?
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום דביר כחלון)
אופירה אסייג עשתה זאת בכוונה? "הזמר המסכה" חזרה לעונה חדשה בקשת 12 ביום שבת האחרון ובינתיים השופטים עדיין מנסים להבין מי הם 18 המפורסמים שלוקחים חלק בתכנית השירה שהפכה ללהיט.
אבל, האם אסייג חשפה בטעות בראיון מחודש ספטמבר ב'אופירה וברקוביץ' את אחד המשתתפים? "בטטת כורסה" העלה לטיקטוק שלו סרטון שלקוח מראיון גנוז שנערך עם חבר הכנסת הטרי ועורך העיתון "ישראל היום" לשעבר, בועז ביסמוט, שם היא סיפקה רמז מאוד ברור.
 
@couchpotato.il הזמר במסכה 🥸 החתול 🐈 בועז ביסמוט ?! זה מה שאחד העוקבים שלח לי 🤯 . #הזמרבמסכה #החתול #בטטתכורסה ♬ אחותי כבר לא סובלת אותך - שירה מרגלית
בסרטון נראתה אסייג טוענת: "אני יכולה לומר לטובתו של בועז, שבעוד חצי שנה בועז ואני נספר משהו - שהמדינה תרעד, שלא קשור לביבי", בכך היא למעשה טוענת שבסביבות חודש מרץ אמורה להתגלות האמת, פחות או יותר איזור הגמר של הריאליטי. 

צילומי העונה הנוכחית "הזמר במסכה" פורסמו בחודש מאי, כאשר עיקר הכותרות נסבו סביב בן אל תבורי והיעדרותו מהצילומים בשל המשבר האישי בחייו, בעקבות פרסום ההקלטות משיחתו הקשה עם גרושתו אורטל עמר שם גם תקף את תו-פרינס. אבל כעת יתכן שפצצה אחת כבר הוטלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה