טלוויזיה

שניים מעיתונאי חדשות 12 בג'וב חדש: מה נבחרו להוביל?

 יונתן ריגר הסובל מבעיית ראיה ומירב מילר, שחשפה לאחרונה על בעיה בריאותית המשפיעה על הראיה שלה, ינחו פאנלים במסגרת חודש המודעות לבריאות העין בקרב ילדים של עמותת "לראות" 
 
מערכת ice | 
מרב מילר (צילום אינסטגרם @millermerav)
אנשי התקשורת, יונתן ריגר הסובל מבעיית ראיה ומירב מילר, אשר חשפה לאחרונה על בעיה בריאותית המשפיעה על הראיה שלה, ינחו פאנלים במסגרת חודש המודעות לבריאות העין בקרב ילדים של עמותת "לראות" .
עמותת "לראות" פועלת לקידום המחקר הרפואי לבריאות העין, למניעת בעיות עיוורון, העלאת המודעות הציבורית לאבחון מוקדם ובצורך ברפואה מונעת. כעת שני העיתונאים הוותיקים יקחו חלק חשוב בקידום העמותה.

ריגר סובל ממחלה גנטית לא פשוטה הפוגעת לו בחוש הראייה באופן ממשי, כאשר כעת הוא גם לוקח את ההשלמה עם המחלה צעד אחד קדימה. לפני מספר חודשים הוא כבר הנחה את כנס עמותת "לראות", המיועד למתמודדים עם מחלות ראיה שיתקיים ב-MyCampus ברחוב הלח"י 21 בבני ברק, כאשר זאת במסגרת חשיפת המחלה הגנטית איתה הוא מתמודד.
מילר בת ה-51 שמתגוררת בתל אביב, גרושה ואם לשניים. בסרטה "בעיניים פקוחות" ששודר בתוכנית חשיפה, היא סיפרה שבשנת 2019 אובחנה עם גידול בראש שמאיים על ראייתה ועל כן היא מעלה את המודעות למחלה במגוון הזדמנויות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה