טלוויזיה

פאודה כובשת את העולם: ההישג המרשים נחשף

פאודה רשמה עוד הישג מרשים כאשר יוצרי הסדרה, אבי יששכרוף וליאור רז, הגיעו למפגש מעריצים בהודו והתקבלו בחום על ידי אחד השרים הבכירים בממשלת הודו: "ישראל והודו חולקות יחסים מיוחדים ביניהן. יש פוטנציאל ענק לשיתוף פעולה ויצירת תוכן בעודנו מתכוננים לזינוק קדימה במרחב “הכלכלה היצירתי""
מערכת ice |  1
פאודה (צילום אלייה ספינופולוס)
פאודה היא ללא ספק אחת מהסדרות הישראליות המצליחות ביותר אי פעם. הסדרה המצליחה של יס, כבר מזמן הפכה ללהיט בינלאומי גדול אחרי שנרכשה על ידי ענקית הסטרימינג נטפליקס.
במדינות רבות שחקני הסדרה הפכו לסלבס של ממש, גם במדינות לא צפויות כלל וכלל. אחת מהן היא הודו. אמש (שני) יאור רז ואבי יששכרוף, יוצרי הסדרה, הגיעו למפגש מעריצים בהודו וקיבלו כבוד רב וחיבוק חם מהמעריצים הרבים.
מי שעלה לבמה והעניק נאום מרגש הוא לא אחר מאשר שר הקבינט של האיחוד ההודי, אנור אגטאוקר, שהעלה פוסט לחשבון האיסנסטגרם שלו בו הוא צירף את הנאום שלו ואמר: "שלום. אני שמח לקבל בברכה את כוכבי הסדרה פאודה - ליאור רז ואבי יששכרוף".
עוד הוסיף ואמר השר הבכיר של ממשלת הודו: "ישראל והודו חולקות יחסים מיוחדים ביניהן. יש פוטנציאל ענק לשיתוף פעולה ויצירת תוכן בעודנו מתכוננים לזינוק קדימה במרחב “הכלכלה היצירתי"". אגב, את הפוסט שהוא העלה הוא כתב גם בעברית וגם באנגלית, וקיבל עשרות תגובות נרגשות של מעריצי הסדרה. האם נראה פרויקט מסקרן בדרך של יוצרי הסדרה בהודו?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהלה יעקב 11 רחובות
    יצחק 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להודו וישראל נושאים רבים משותפים ולא רק בענייני קולנוע ואמנות ויש לעודד בכל מקום את המשכתם ואיכותם ובתקווה שהסדרה המצוינת "פוואד'ה" תביא להשלטת השכל על הרגש והפנטזיה ולגישור בית כל הדתות בעולם-בהצלחה
    סגור