טלוויזיה

כוכב 'חברים' נחשף: זה הסכום המטורף שהוציא על גמילה

כשאתה משחק בסדרה אולי הנצפית בהיסטוריה, יש לך מספיק כסף כדי להציל את עצמך. זה הסכום שמתיו פרי הוציא על גמילה מסמים
מערכת ice | 
חברים איחוד (צילום אינסטגרם)
המאבקים של כוכב "חברים" השחקן מת'יו פרי עם שימוש בסמים מוכרים היטב לציבור. אבל השחקן חשף לאחרונה בראיון ל"ניו יורק טיימס" שהמאבק שלו לגמילה עלו לו כמות עצומה של כסף, כמו גם זמן וכוח רצון.
לפי הערכתו שלו, הוא הוציא כ-9 מיליון דולר על גמילה במהלך חייו. למזלו, הוא הרוויח (וממשיך להרוויח) הרבה כסף במסגרת הזכויות על אותו הסיטקום המגה-פופולרי, וכעת יש לו שווי נקי של 120 מיליון דולר, רובו בזכות התוכנית.
פרי גילה שהוא חגג לאחרונה 18 חודשים 'נקיים', אבל זה מגיע אחרי עשרות שנים של גמילה לסירוגין בתקופתו ב"חברים". הוא הלך לגמילה לראשונה ב-1997, ולדבריו הוא חזר למכון כזה או אחר 15 פעמים מאז. זה לא זול, וזו הייתה דרך ארוכה וקשה לבריאות טובה יותר עבור פרי מעבר לדולרים שהוציא.

פרי נמצא כעת בעיצומו של סיור תקשורתי כדי לקדם את ספר אוטוביוגרפי, והוא מספר על מאבקיו עם התמכרות לאופיואידים בפירוט רב יותר בראיון ל-People: "הרופאים אמרו למשפחה שלי שיש לי סיכוי של שני אחוזים לחיות. הוסיפו לי דבר שנקרא מכשיר ECMO, שעושה את כל הנשימות עבור הלב והריאות שלך. וזה נקרא שלום מרי. אף אחד לא שורד את זה ."
פרי גם אומר שאחד המניעים הגדולים שלו בשיתוף הפרטים האלה, הוא לעזור לאנשים אחרים שעלולים להגיע למצב דומה: "רציתי לשתף מתי הייתי בטוח מלהגיע שוב לצד האפל... נאלצתי לחכות עד שאהיה מפוכח די בבטחה - ורחוק מהמחלה הפעילה של אלכוהוליזם והתמכרות - כדי לכתוב את הכל. ועיקר העניין הוא שאני די בטוח שזה יעזור לאנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה