טלוויזיה

כוכבת חתונה ממבט ראשון הצילה תינוק ממוות: "זיהיתי ושלפתי"

קטיה אברבוך סיפרה לניב רסקין על המקרה החריג לו הייתה עדה בביה"ח סורוקה בו היא עובדת: "תקשרתי לרופא הבכיר התורן ולמנהל חדר הניתוח ורצנו איתה כשהיא על הידיים של אימה לחדר הניתוח. המרדים התחיל הרדמה ואז התחלנו את התהליך ומיד זיהיתי את הגוף הזר"
מערכת ice |  2
קטיה וליאור מתחתנים (צילום אור גפן)
קטיה אברבוך שכיכבה בעונה החולפת של חתונה ממבט ראשון בקשת 12, אם לא ממש הכרתם, היא גם רופאה מתמחה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. ולאחרונה, היא הצילה תינוקת מחנק, מה שהוביל לכך שהבוקר (שני) הגיעה לספר על המקרה בתוכנית "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין.
על פי MAKO, המקרה אירע בזמן התורנות שלה בסוף השבוע האחרון, כשהגיעה למיון בו היא עובדת בבית החולים בבאר שבע, פעוטה בת 8 חודשים שהשתנקה תוך כדי אכילת לחם. לדברי אברבוך, היא נראתה במצב של מצוקה נשימתית ולתדהמתה לאחר שבדקה אותה מצאה כי לא היה מדובר בלחם.

"החדרתי צינור עם מצלמה בקצה המאפשר לי לראות את המבנים העמוקים יותר, שם ניתן היה לראות את מיתרי הקול שהם הפתח של קנה הנשימה. ראיתי עטיפה של משהו שממש מונחת על המיתרים. שמתי לב שבכל נשימה שהיא לוקחת העטיפה זזה. במצב כזה העטיפה יכולה בכל רגע להיכנס פנימה ולחסום את דרכי האוויר", הסבירה כוכבת חתונמי.
עוד סיפרה בראיון: "התקשרתי לרופא הבכיר התורן ולמנהל חדר הניתוח ורצנו איתה כשהיא על הידיים של אימה לחדר הניתוח. המרדים התחיל הרדמה ואז התחלנו את התהליך ומיד זיהיתי את הגוף הזר ושלפתי אותו". אגב, למקרה שתהיתם העטיפה המדוברת היא שקית קטנה של קטשופ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פששש , וואווווו אני אחוז תדהמה
    אזרח 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האברבוך הצילה תינוקת משקית של קטשופ !!!!! וואוווווווווווווו
    סגור
  • 1.
    יישר כח המציל נפש אחת כאילו הציל עולם מלא (ל"ת)
    רננה 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור