טלוויזיה

קופה ראשית צונזרה: מה גרם לכאן 11 לגנוז קטע?

אירוע מחווה לדנה אינטרנשיונל בחגיגות 20 שנה לאיגי הגיע לשיאו עם מערכון של כוכבי קופה ראשית, ראמזי ושירה. מי שצפה באירוע בקשת 12 לא זכה לראות את המערכון. למה? בכאן 11 אסרו על קשת 12 לשדרו
מערכת ice | 
קופה ראשית בזק (צילום מסך)
אמש (חמישי) שודר בקשת 12 אירוע המחווה לדנה אינטרנשיונל, שהתקיים במסגרת חגיגות 20 שנה לאיגי, ובו מערכון בהשתתפות הדמויות ראמזי עבד ראמזי ושירה שטיינבוך מהתוכנית "קופה ראשית" של כאן 11.
הקטע אותו ביצעו אמיר שורוש ונועה קולר לא שודר במשדר עצמו וזאת על פי דרישתה של כאן 11 אשר אסרה את השידור. מהפקת המופע פנו לכאן וביקשו אישור לשדר את הקטע, אך בכאן סירבו.

כאן מסרה בתגובה: "פניית איגי לשימוש בחומרים לטובת אירוע התרמה נענתה בחיוב ואושרה ואכן נעשה בהם שימוש באירוע. במידה וקשת היו פונים בבקשה לשדר את הקטעים, הם היו נענים בחיוב, כפי שנענו שבוע לפני כן כשקטעים מ'קופה ראשית' אושרו לשידור התרמה של 'כנפיים של קרמבו'".
האירוע עצמו התקיים בסוף אוגוסט במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ובין האמניות שהופיעו היו גילה אלמגור, גלי עטרי, קורין אלאל, זהבה בן, נונו, אנה זק, רוני דלומי, דפנה דקל ואורנה דץ. בנוסף, בין הנוכחים היו ראש הממשלה יאיר לפיד ואשתו ליהיא ואף אמה של אינטרנשיונל, בת גלים כהן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה