טלוויזיה

בקרוב בנטפליקס: החברה תחשוף לראשונה את נתוני הצפייה

נטפליקס הודיעה כי תצטרף לוועדת מדרוג רייטינג בריטית, והחל מהחודש הבא יפורסמו שם נתוני הצפייה המדויקים שלה
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום pexels)
עד כה, נטפליקס שמרה את נתוני הצפייה שלה קרוב לחזה, אך כעת היא מצהירה שסטטיסטיקות מפורטות של ענקית הסטרימינג יהיו זמינות וימדדו על ידי גוף חיצוני ובלתי תלוי.
בעבר, נטפליקס פרסמה רק נתונים מצומצמים מאוד, וחשפה, למשל, רשימות מדורגות של הסדרות והסרטים הפופולריים ביותר שלה, או סיפורי הצלחה עולמיים כמו הלהיט משחק הדיונון, ששבר שיאי צפייה. אבל החל מנובמבר, נתוני הצפייה של נטפליקס ידווחו על ידי BARB (מועצת מחקר הקהל של השידורים), לאחר שענקית הסטרימינג תירשם לשירות.
שירות הרייטינג הבריטי כבר מדווח על סטטיסטיקות חודשיות של למעלה מ-300 ערוצי שידור מנויים, כולל BBC ו-ITV, אך תוספת שירותי הסטרימינג - דיסני+ כבר נרשמה - מאפשרת תובנה הרבה יותר מפורטת לגבי ההשוואה בין ערוצים מסורתיים ופלטפורמות סטרימינג.

בריטניה היא המדינה הראשונה והיחידה שבה נטפליקס עשתה זאת, וזה מגיע לאחר שקובעי מדיניות במדינה לחצו על פלטפורמות הסטרימינג לציית לאותם כללים כמו גופי השידור.
המנכ"ל המשותף של נטפליקס, ריד הייסטינגס, אמר שהוא מקיים הבטחה לתעשיית הטלוויזיה הבריטית באירוע של החברה המלכותית לטלוויזיה ב-2019. "שמרנו על קשר עם BARB מאז ושמחים להתחייב למדידה המהימנה של האופן שבו אנשים צופים בטלוויזיה בבריטניה", אמר.
הנתונים ישמשו עיתונאים, מפרסמים ומתחרים כדי להעריך את ההצלחה או הכישלון של ההצעות של נטפליקס - תוצאה משמעותית מאז שהפלטפורמה משיקה את רמת המנויים החדשה, הזולה יותר, הנתמכת בפרסומות שלה, במטרה להגביר את המנויים אחרי שנה גרועה.
נטפליקס דיווחה על הפסד של מיליון צופים ברבעון השני של 2022, ועקפו על ידי המתחרות דיסני+, Hulu ו-ESPN+ במספר הצופים. הפלטפורמה גם הזרימה ערימות של כסף לתכנות מקוריות, רק כדי שתוכניות אלו יצליחו להעלות על ידי הפקות זולות יותר.
הנתונים יהיו זמינים למנויי BARB החל מה-2 בנובמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה