השוק

מניית נטפליקס מזנקת בחדות: מה הסיבה לכך?

האם המנוי המוזל עם הפרסומות יצליח? המשקיעים מזהים פוטנציאל אצל ענקית הסטרימינג שעם הלהיט החדש על הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר מראה למתחרות שהיא עדיין במשחק

מערכת ice | 
נטפליקס (צילום pixabay, pngwing)
סוף סוף קצת עליות לענקית הסטרימינג. מניית נטפליקס סוגרת יממה טובה בוול סטריט עם עלייה של 9.29% לשער של 245.2 דולר. העלייה הלילה סוגרת תקופה של אופטימיות לחברה, שהתרסקה מתחילת השנה בכ-60% מאז איבוד המנויים לראשונה, ופיטורי מאות עובדים.
עליית המניה מגיעה על רקע שני נושאים: בניית סטודיו גיימינג חדש בהלסינקי, וכמובן המנוי המוזל עם הפרסומות, מודל שממשיך לעורר מחלוקות אם הצלחתו, גם על רקע כניסתה של דיסני פלוס לאותו מודל ממש. כך או כך, המשקיעים כן זיהו את הפוטנציאל, וזאת לאחר המלצת האנליסט המילטון פייבר שהעלה את מחיר היעד של המניה ל-283 דולר - עלייה מהמחיר הקודם שעמד על 211 דולר. 

הזינוק החד של מניית נטפליקס
אם יש עוד משהו שיכול להרגיע את המשקיעים זה הלהיט החדש של הקיץ "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר" - סדרת המתח העוסקת ברוצח הסדרתי. שמאז עליית הסדרה כבר צברה מאות מיליוני צפיות.

בסך הכול המדדים המובלים נסגרו בעליות: S&P500 הוסיף 1.97%, הדאו ג'ונס 1.88% ונאסד"ק במעל 2%. מי שהובילה את ניו-יורק בנאסד"ק 100 הייתה מניית  הפיתוח ביוג'ן איידק העוסקת במחקר וייצור תרופות שזינקה ב-39.85%, אחריה, כאמור, נטפליקס עם עלייה של 9.29%. עוד בעולות: פייפאל - 6.26%, מטא (פייסבוק) - 5.36%, אמזון - 3.15%, וגוגל - 2.62%. חברת אפל רשמה את הביצוע הגרוע ביותר במסחר עם ירידה של 1.27%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה