טלוויזיה

ערוץ הספורט גבה כסף על צפייה בליגת האלופות ביום כיפור

שידורי הטלוויזיה בישראל כולל ערוץ הספורט מושבתים ביום כיפור, אבל מי שרצה לצפות בכל זאת במשחקי ליגת האלופות, נאלץ לשלם 13 שקלים לקישור חיצוני באתר
מערכת ice |  3
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד (צילום AFP)
מדי יום כיפור עומדים חובבי ספורט ישראלים רבים בפני דילמה: איך צופים במשחקי הכדורגל האירופיים שממשיכים להתקיים, במיוחד אם מדובר בליגת האלופות. גם מי שאינו צם במהלך יום כיפור לא יכול ליהנות משידור המשחקים שכן כל הערוצים מושבתים.
במהלך יום כיפור השנה, פתח ערוץ הספורט (מי שבדרך כלל משדר את משחקי ליגת האלופות), אפשרות לצפות במשחקים באתר חיצוני של חברת RGE בעלי הערוץ. בקישור מצוין כי השידורים מועברים ללא שדר בעברית ולצפייה בישראל בלבד.
אתר Ynet פרסם כי בכיפור שודרו שמונה משחקים שבכל אחד מהם ניתן היה לצפות תמורת 13 שקלים בתשלום ישיר בלינק החיצוני. בין היתר שודרו המשחקים: אינטר נגד ברצלונה, אייאקס נגד נאפולי ובאיירן מינכן נגד ויקטוריה פלזן.
מדובר בקישור חיצוני שנמצא באופן קבוע באתר ערוץ הספורט ולא עלה במיוחד ליום כיפור, אבל גם לא הושבת ביום החג, והגבייה נעשית דרך RGE, למרות שבחברה טוענים שהם לא מרוויחים מצפייה אונליין ולא מקדמים אותה, והיא מיועדת למי שאין לו מינוי. מי שמצאו עצמם מקופחים הם אלה שכן בעלי מינוי לערוץ הספורט, אבל ביום כיפור נאלצו לשלם תשלום כפול, גם על מינוי וגם על צפייה בקישור החיצוני באינטרנט.
מי שכן נהנו משידור הם אוהדי מכבי חיפה הרבים ברחבי הארץ שיכלו לצפות במשחקה מול יובנטוס האיטלקית בטורינו במסגרת ליגת האלופות, שכן המשחק התקיים שעה וחצי לאחר מוצאי החג. המשחק הסתיים בתוצאה 3:1 ליובנטוס.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רשעים בחייהם
    גדי 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרואים מתים קל וחומר לעולם הבא
    סגור
  • 2.
    מה הפלא
    אאיציק 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 5 עובד ללא רסן, גם עלינו הצופים וגם כנגד הזיכיון שקיבל. באיזו מדינה משדרים פרסומות באמצע משחק??? ההפקרות הזו חייבת להיפסק, ומייד.
    סגור
  • 1.
    מכבי פת חיפה.. איך זה לקבל 3. היידה קטמון . (ל"ת)
    לרר 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור