טלוויזיה

טליה עובדיה חושפת: "לי ולשחף לא היה קראש ראשוני"

רגע אחרי שיצאו מהבית, מנחי התכנית, גיא זוארץ ולירון ויצמן, דיברו עם טליה ושחף בשיחה מסקרנת במיוחד שם הם פתחו הכל על הרגעים בבית, ההתאהבות המאוחרת והתהליך המורכב והלילה המדובר לקראת סוף התכנית
מערכת ice |  2
טליה עובדיה ושחף רז (צילום מסך רשת 13)
אחרי אחת העונות החזקות והשנויות במחלוקת בתולדות התכנית, העונה האחרונה של האח הגדול הגיעה לסיומה בגמר הגדול בו זכתה טליה עובדיה. רגע אחרי שיצאו מהבית, מנחי התכנית, גיא זוארץ ולירון ויצמן, דיברו עם טליה ושחף בשיחה מסקרנת במיוחד. 
זוארץ שאל אותם אם הם תיאמו צבעים והם ענו: "קרה בטעות". לאחר מכן, הם נשאלו אם הספיקו להיות יחד ברגעים אינטימיים והם ענו: "עדיין לא. לא היה לנו שום רגע". כשנשאלו אם הם יחד ענו: "כן. אנחנו זוג. טלפונים? הספקנו להחליף טלפונים אחד עם השנייה. אנחנו דיברנו היום בטלפון, דיברנו בווטסהאפ, את ההודעה הראשונה שחף שלח".
כששחף נשאל איך היה לשמוע את הקול שלה לראשונה בטלפון הוא אמר: "זה היה קטע. קטע, אבל עדיין עדיף פנים אל פנים". לאחר מכן עובדיה הסתובבה עם צמד המנחים בבית, וכשהגיעו לחדר השינה אמר זוארץ: "כשאני רואה את המיטה הזו, אני לא רואה את המיטה שלך, אני רואה את המיטה שלך ושל שחף".
טליה משיבה: "האמת שאני אתגעגע קצת למיטה הזו, אני מודה" וזוארץ אומר: "היה את הלילה הזה, שעשיתם את מה שעשיתם, ואז נתנאל אמר משפט שהצחיק אותי וחשבתי 'ארבעה ימים לפני הסוף, נזכרתם?".
 
טליה הוסיפה: "אז זהו זה היה תהליך שאני לא יכול להסביר במילים, זה היה שני צעדים קדימה, שלושה צעדים אחורה. לא היה לי קראש ראשוני איתו, וגם לו לא איתי. וזה פשוט משהו שנבנה לאט לאט. כל פעם ראיתי משהו שאני אוהבת וזה נהיה משהו מאוד אמיתי".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טליה מושלמת
    טליה מושלמת 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין טליה פשוט בחורה מדהימה קלאסית ואצילית מתנהגת ומדברת בצורה ככ אינטילגנטית וחכמה כמה טוב יש בה
    סגור
  • 1.
    טליה
    יפית 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין עליך טליה מהממת
    סגור