טלוויזיה

כוכב ג'יימס בונד חושף: הסיבה שלא אוריש כסף לילדיי

דניאל קרייג, שעשוי לדרוש 25 מיליון דולר כדי לשחזר את תפקידו ב"ג'יימס בונד" חשף כי לא מתכוון לחלוק הרבה מהכסף הזה עם ילדיו: "הפילוסופיה שלי היא להיפטר מהכסף או לתת אותו לפני שאני הולך לעולמי"
מערכת ice |  1
דניאל קרייג (צילום האינסטגרם של דניאל קרייג)
כוכב הקולנוע, דניאל קרייג, עשוי לדרוש לא פחות מ-25 מיליון דולר על מנת לשחזר על תפקידו בסרט "ג'יימס בונד" הקרוב ו-100 מיליון דולר כדי להופיע בסרטי ההמשך של "Knives Out" מ-2019 - אבל השחקן בן ה-53 ממש לא מתכנן לחלוק הרבה מהכסף הזה עם ילדיו.
בראיון למגזין "קנדיס", חשף קרייג את התפישה שלו לגבי ירושה, ואמר שהוא לא מתכוון לתת הרבה מהכסף שיישאר אחרי מותו לילדיו. "האם אין פתגם ישן שאומר שאם אתה מת אדם עשיר, נכשלת?", תהה קרייג.
קרייג אומר שמבחינתו זה "לא נעים" להשאיר לילדיו אחרי שהוא ימות כמויות אדירות של כסף. לשחקן יש שני ילדים, בת בת 29 ובת בת שנתיים. לאשתו, השחקנית רייצ'ל וייס, יש גם בן מתבגר מנישואים קודמים. 
 
"הפילוסופיה שלי היא להיפטר מהכסף או לתת אותו לפני שאני הולך לעולמי", הסביר קרייג. הכוכב ההוליוודי רחוק מלהיות האדם הראשון שהכריז בפומבי שילדיו לא יקבלו חלק ניכר מהעושר שלו. המיליארדר וורן באפט - שהונו עומד על יותר מ-100 מיליארד דולר - חזר לאחרונה על אמונתו ארוכת השנים שהשווי הנקי שלו יוקדש טוב יותר למטרות פילנתרופיות מאשר לתיקי ההשקעות של ילדיו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק...שיצטרף לעמותות שלנו
    אבי 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פ.י.ל שזה "פחות ירושה לילדים" או... א.י.ל שזה "אין ירושה לילדים"
    סגור