טלוויזיה

יעל בר זוהר וגיא זוארץ נשברים בבכי: "ברגע אחד החיים הסתיימו"

באחד הקטעים מהעונה החדשה של 'מחוברים' השניים הגיעו למקום בו נרצח עילי, זוארץ עמד מול המקום ואמר: "כמה דמיינתי את המקום ואת הרגע הזה, שהוא בא עם האוטו, הנה שם", בשלב הזה בר זוהר התפרקה בבכי על כתפו. זוארץ המשיך: "זה לא נתפס איך ברגע אחד החיים שלו הסתיימו, איזה ילד איזה נסיך, היו לו כל כך הרבה חלומות"
מערכת ice | 
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
ממש עם פתיחת מלחמת 'חרבות ברזל', אבל גדול נפל על משפחתו של גיא זוארץ, כאשר אחיינו עילי ז"ל, נרצח בטבח של מחבלי חמאס במסיבת נובה ברעים, הזוג זוארץ - בר זוהר לא הפסיק לשתף את המחשבות שלו בתוך הטרגדיה וכעת (רביעי) נחשף קטע חדש מתוך 'מחוברים' בו משתתף זוארץ.
באחד הקטעים השניים הגיעו למקום בו נרצח עילי, זוארץ עמד מול המקום ואמר: "כמה דמיינתי את המקום ואת הרגע הזה, שהוא בא עם האוטו, הנה שם", בשלב הזה בר זוהר התפרקה בבכי על כתפו. זוארץ המשיך: "זה לא נתפס איך ברגע אחד החיים שלו הסתיימו, איזה ילד איזה נסיך, היו לו כל כך הרבה חלומות".
 
בר זוהר אמרה תוך כדי שהיא לא מפסיקה לבכות מול המצלמה של מחוברים: "עילי אני אוהבת אותך", בעלה אמר לה: "הוא אהב אותך גם עילי, איזה זין". בר זוהר ניסתה לנחם את בעלה בחיבוק חם: "חמוד"
כזכור, לפני מספר חודשים, הזוג שיתף את חגיגות יום ההולדת 16 לבנם הבכור יהלי, שהפעם הייתה גם מעט עצובה. "אתמול יהלי היה בן 16. אבל.. איך אפשר באמת לשמוח כשאתה חושב על כל הילדים החטופים בעזה? שהיו אמורים לחגוג בבית שלהם עם המשפחה.. מה איתם? הם בסדר ? הם בחיים?".

עוד כתבה יעל בר זוהר: "והמחשבות על אלה שכבר לא יחגגו יותר לעולם.. על ההורים שמתים מדאגה על הילדים החטופים . הילדים שנשארו בלי הורים , בלי משפחות ? ועל ההורים והילדים שנרצחו. ועל החיילים שלנו..".
היא חתמה את דבריה בזכרון של האחיין שנרצח: "ועילי שלנו שנרצח וכבר לא יחגוג יותר לעולם. פתאום תמונה של הורה מחבק ילד כבר לא תמימה אלא קורעת את הלב עבור אלה שכבר לא יוכלו לחבק. הלב שבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה