טלוויזיה

כוכבי "המירוץ למיליון" חושפים את התגובות הקשות: "אתם לא חרדים"

כוכבי העונה החדשה של ה"מירוץ למיליון", בני הזוג החרדים איציק ואסתי, חושפים כי הם מקבלים תגובות טובות ברחובות בני ברק, שם הם מתגוררים, אך גם יש לא מעט תגובות רעות: "יש תגובות כאלה שאומרות "אתם לא דתיים, אתם לא מייצגים", אבל לא באנו לייצג את המגזר החרדי, רק את עצמינו"
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
העונה החדשה של המירוץ למיליון בקשת 12 כבר נמצאת בשלבים מתקדמים, ומביאה לנו למסך מספר זוגות מסקרנים ואהובים במיוחד. אחד הזוגות האהובים ביותר הם ללא ספק בני הזוג החרדים איציק ואסתי סוקולובסקי, ששוברים את כל המוסכמות.
היום (רביעי) התראיינו בני הזוג ל-TMI, זאת במסגרת צילומים לקמפיין של רשת "אביבי מטבחים", שם דיברו על ההחלטה הלא פשוטה שלקחו כשהחליטו להגיע ולהשתתף בתוכנית, ועל החששות שהיו להם מהתגובות במגזר החרדי אליו הם משתייכים, שכן הם מתגוררים בעיר בני ברק.
אסתי מספרת כי "כולם רואים" אותם במירוץ למיליון, וכי הרבה מאוד אנשים ש"חזקים בדת" ניגשים אליהם ברחוב ואומרים להם: "איזה מטורפים אתם". זה הלם". איציק סיפר כי היו לו לא מעט חששות לפני התוכנית: "אני מאוד חששתי מהתגובות מהמגזר החרדי".
בנוסף, חשף איציק שבין התגובות הטובות שהם מקבלים ברחוב, יש כאלה שדואגים לגדף אותם: "יש תגובות כאלה שאומרות "אתם לא דתיים, אתם לא מייצגים, אתם לא חרדים", אבל לא באנו לייצג את המגזר החרדי, באנו לייצג את איציק ואסתי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה