טלוויזיה

גיא זוארץ נעדר מהמסך: מדוע לא הופיע לפרק 'האח הגדול'?

המגיש הודיע להפקת 'האח הגדול' כי ייעדר מהנחיית הפרק בשל השקה יחד עם משפחתו ומקרוביו של העמותה על שמו של עילי ברעם ז"ל, אחיינו שנרצח במסיבה בנובה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אתמול כמעט נרשמה תקלה גדולה בשידור החי של האח הגדול ברשת 13, כאשר לירון ויצמן, מגישת התכנית כמעט ופספסה את השידור אמש (שני) וממש לא באשמתה כאשר נתקעה בפקקי ענק באיילון במשך כשלוש שעות ולמעשה הגיעה ממש ברגע האחרון לנווה אילן כדי לעלות לשידור, אבל היכן היה בכלל גיא זוארץ?
למזלו, הוא לא נאלץ לחכות בכבישים ונותר באיזור מגוריו כאשר על פי TMI הודיע להפקת 'האח הגדול' כי ייעדר מהנחיית הפרק בשל השקה יחד עם משפחתו ומקרוביו של העמותה על שמו של עילי ברעם ז"ל, אחיינו שנרצח במסיבה בנובה.

העמותה החדשה והמרגשת קיבלה את השם האופטימי עד מאוד "הצבעים של עילי". "שמורשת חייו תמשיך להוביל אותנו ולעשות טוב בעולם", כתב זוארץ על אחיינו האהוב עם השתתפותו בטקס ההשקה. 
גיא זוארץ, מנחה הטלוויזיה ובעלה של יעל בר זוהר, שמגיש בימים אלו את "האח הגדול" ברשת 13, חווה טרגדיה גדולה ב-7 באוקטובר, אחרי שאחיינו, עילי ברעם ז"ל, נרצח בטבח במסיבת הנובה שנערכה בקיבוץ רעים, אבל מסתבר שהאירוע הזה לא עוזב אותו גם כשהפייסבוק מציף לו תמונות מימים קלים יותר.
זוארץ שיתף בסטורי שהעלה לאינסטגרם שלו: "קפצה לי הרגע התמונה הזו לפני שנתיים בדיוק, האולפן אותו אולפן, כשהכל היה אחרת. כשהמציאות שלנו הייתה שפויה ולא מטלטלת, מלאה כאב ובלתי ניתנת לעיכול כשעילי שלנו היה שולח לי מחמאות במהלך התכנית על מה שלבשתי, מציאות של שגרה שאני כל כך מתגעגע אליה, בעצם מתגעגע אליו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה