טלוויזיה

צפו: המחליף של אנטולי וניסים בקצביה של "קופה ראשית"

צילומים מהעונה החדשה של קופה ראשית חושפים כי שחקן אחר נכנס לנעליהם של שני העובדים בקצביה של "שפע ישככר": "תהיה עונה וואו"
מערכת ice | 
קופה ראשית (צילום כאן 11)
העונה החדשה של קופה ראשית בכאן 11 מצטלמת ממש בימים אלו, ובתיעוד מיוחד מאחורי הקלעים נחשף כי דמות אחרת נכנסת לקצביה.
בסרטון של השחקן ירין אורון, שמגלם את סוף סטרטינר (בנה של שוני סטרטינר), הוא חושף צילומים בלעדיים מהפקת העונה החדשה.
במהלך הצילום נראה אורון מכין סנדוויצים עם פסטרמות בקצביה, גם השחקנית דורית לב-ארי שמגלמת את שוני סטרטינר מופיעה בסרטון ואומרת "אתה מכין סנדוויצים? כל הכבוד". בכיתוב שהוסיף לסרטון כתב אורון: "תהיה עונה וואו".
 
@yarin.oron

בקרוב....

♬ original sound - Yarin oron

העונה החמישית צפויה לצאת בהמשך השנה בכיכובם של הדמויות האהובות כשלצידם יככבו פרצופים חדשים שיצטרפו לקאסט. חזרתה של העונה מגיעה אחר שבעונה הרביעית הסתיימה עם בנתוני צפייה מעולים כאן גם בצפיה לינארית וגם בדיגיטל וכן אחרי שני פרקי ספיישל שיצאו השנה, הראשון ברקע מלחמת חרבות ברזל והשני לרגל יום העצמאות - שהצליחו גם הם לגרוף רייטינג גבוה לערוץ.
עוד דווח כי שלושה שחקנים חדשים שיופיעו בעונה הקרובה: ידין גלמן, ליאור כלפון ואוראל צברי. הם יצטרפו לקאסט הותיק שכולל את קרן מור, נועה קולר, דב נבון ושאר השחקנים המוכרים שמלווים את הסדרה בעונות המצליחות הקודמות. הבוקר מצטרפת לרשימה גם טלי בן-יוסף שורוש, אשתו של אמיר שורוש שמגלם בסדרה את דמותו האהובה של ראמזי. בנוסף על אלה, ל-ice נודע כי הקומיקאי והסטנדאפיסט בני ברוכים, מצטרף גם הוא לסדרה המצליחה. נזכיר כי ברוכים השתתף בעונת ה-VIP של הישרדות 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה