טלוויזיה

מגיש חדשות 13 נשאר בהלם "המשיכה להילחם ולא פחדה"

אלמוג בוקר כתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם: "הילדה ששרדה הכל! זכיתי לפגוש את אווה, ניצולת שואה בת 93 מאשקלון ועכשיו גם אתם תזכו: אווה עברה 3 פעמים את הסלקציה של מנגלה ויצאה מזה בחיים, אווה הייתה בצעדת המוות. היו אתה אלף נשים, רק שבעים שרדו. היא אחת מהן"
מערכת ice |  2
המהדורה המרכזית - חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
במסגרת כתבה לחדשות 13, הכתב בדרום אלמוג בוקר, שיתף על המפגש המיוחד שלו עם שורדת שואה שמתגוררת באשקלון ואחרי שניצלה מהתופת בגרמניה של שנות ה-40' ראתה שוב את הרע זורח ב-7.10 בשנה שעברה.
בוקר כתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם: "הילדה ששרדה הכל! זכיתי לפגוש את אווה, ניצולת שואה בת 93 מאשקלון ועכשיו גם אתם תזכו: אווה עברה 3 פעמים את הסלקציה של מנגלה ויצאה מזה בחיים, אווה הייתה בצעדת המוות. היו אתה אלף נשים, רק שבעים שרדו. היא אחת מהן".
 
עוד הוא כתב: "אווה ראתה את אמא שלה, מתה מול העיניים שלה, אבל היא המשיכה להילחם ומעולם, אבל מעולם היא לא פחדה. אווה היא אישה מעוררת השראה וכשאני שואל אותה מאיפה היא שואבת את הכח, היא עונה בפשטות. מהילדה בת ה-11 ששרדה הכל. הילדה שהיא הייתה!".
לסיום כתב: "תודה אווה על מפגש בלתי נשכח. ורק בריאות. בניגוד לאווה, יש הרבה מאוד ניצולי שואה שלא יכולים לגמור את החדש. לנו יש את היכולת לעזור להם. אז היכנסו לסטורי שלי, מחכה לכם שם קישור. או שפשוט תכנסו לאתר של לתת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלמוג בוקר, אדם משכמו ומעלה.
    לא מובן מאליו 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הבנאדם הזה הוא נכס לעם ישראל ולמדינת ישראל. זכרו את השורות הללו זה עוד יוכח בענק.
    סגור
  • 1.
    אכן אשה מעוררת השראה
    פנסיונרית 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא נותנת השראה לכולנו עם האופטימיות הבלתי נלאית שלה, עם המחשבה החדה והכרום המופלא. יש לה כוחות נפש נדירים שהיא משאה על סביבתה.
    סגור