טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ על הצופים: "לא צריך לצפות בי"

שי גולדן במילים קשות: "מי שאוהב ורוצה לשמוע רק מה שנעים לאוזניו ממילא לא צריך לעקוב אחריי, או לצפות בי. אני לא עובד אצל ביבי, בן-גביר, או אצל ״הימין הישראלי״. בטח לא אצל אנשי קפלן. אני עיתונאי בערוץ 14, ואני מציע לכל צופי 14 ההמומים לשאול את עצמם באיזה ערוץ עוד אתם שומעים דיעות שלא עולות בקנה אחד עם הקול השליט?"
מערכת ice |  10
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
אחרי שחטף ביקורות כל עבר, במיוחד מצדו של הצל יואב אליאסי, החליט להגיב שי גולדן לאלו שיצא נגד הדברים שטען נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתכנית הבוקר בהגשתו בערוץ 14.
תחילה הוא כתב בפייסבוק שלו: "אותם אלה שמחאו לי כפיים על המונולוגים החדים והחריפים נגד מי שהם מתנגדים לו ועויינים אותו, או כעסו עליו ולא הסכימו עמו בעבר, מקוננים היום שהמונולוג על בן-גביר היה אכזרי ותקיף מדי, כי הוא ״משלנו״ וכי התפקיד של ״תקשורת הימין״ הוא לשרת את שיח ״הימין״. אז אומר זאת כך: מי שאוהב את האמת, אוהב אותה גם כשהיא לא נעימה לאוזניו". 
 
עוד המשיך: "מי שאוהב ורוצה לשמוע רק מה שנעים לאוזניו ממילא לא צריך לעקוב אחריי, או לצפות בי. אני לא עובד אצל ביבי, בן-גביר, או אצל ״הימין הישראלי״. בטח לא אצל אנשי קפלן. אני עיתונאי בערוץ 14, ואני מציע לכל צופי 14 ההמומים לשאול את עצמם באיזה ערוץ עוד אתם שומעים דיעות שלא עולות בקנה אחד עם הקול השליט והאחיד והידוע והמוסכם מראש?". 
כמו כן הסביר: "במקום לשמוח על ריבוי הדיעות, רבים מדי מבקשים מהעיתונאים בהם הם צופים רק הדהוד של עמדותיהם ורגשותיהם, כדי לקבל קתרזיס של אישוש לרגשות טינה, או קינה. אני מתנצל מראש שיש לי דיעות מורכבות. אנא, סלחו לי, אבל אני לא רואה את העולם והמציאות וישראל מבעד לחרך של כוונת וטובת ״המחנה״. ובכלל, מה הוא ״המחנה״? קבוצה אחידת דיעות וקולות? קבוצה בה מי שלא מיישר קו עם המלחמה באוייב (הישראלי והיהודי) מערוצים אחרים, הוא בוגד? גיב מי א ברייק. העולם השטוח והחד ממדי הזה, והשיח השטוח והחד ממדי הזה (של שני ״המחנות״) משעמם, מדכא ומייאש אותי". 
 הוא המשיך: "אם אנחנו מעוניינים בתיקון המקום הזה, הגיע הזמן שנתחיל לחלק את העולם לא ל״הם״ ו״אנחנו״, כי אם למה שטוב לישראל, מול מה שמזיק לה. ואיתמר בן-גביר הזיק למדינת ישראל בציוץ המופקר שלו, וגם מיליון טוקבקי נאצה לא יזיזו אותי מדעתי. גיבור גדול אני לא. אבל אני גם בהחלט לא חלילן מטעם ובשירות אף ״מחנה״. להוציא המחנה של ישראל, כלומר. ומי שרוצה להמשיך בפיצול ובשנאה הפנימית האלה, ממילא לא משתייך למחנה שלי. והמחנה שלי, כאמור, אינו ״ימין״, כי אם טובת ישראל". 
גולדן טען: "אולי זה קשה ומורכב לעיכול, אבל מה קל ומורכב לעיכול במציאות ההזויה שכולנו שותפים לה? אז, שוב, סליחה מכל הלב שאני לא מתייצב לימין הפיגוע שעשה בן-גביר למדינת ישראל. את מה שנכון בעיניי אמשיך לומר, גם אם הוא לא מוצא חן בעיני רבים. לדעתי יש רבים אחרים שדעתי דווקא מעניינת ומגוונת וראויה להתמודדות, דווקא בגלל שהיא לא אוטומטית וידועה מראש. ברוכים הבאים למציאות של אחרי השבעה באוקטובר. אני כבר שם. ולדעתי אני לא לבד".
לסיום הסביר: "ואסיים באחד הציטוטים האהובים עליי, של ביל וולש, מאמן הפוטבול האגדי: ״אם כולנו חושבים אותו הדבר - פירוש הדבר הוא שאף אחד מאתנו אינו חושב״. ואידך זיל גמור. עם ישראל חי! לנצח נצחים".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ציפייה.
    אבי 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הפסקתי להאזין לתוכניצו של שי גולדן מאחר ואיני סובל את שיחותיו הפושטיות לרמה של דבילים , איני צופה בתוכניתו מאחר וחופש הביטוי שניתן לו אינו ברמה לכלל האוכלוסייה. איני צופה בתוכניתו למרות שאני רואה יום יום כמעט את כל התוכניות ועימי עוד כעשרות מידידי הבזים מיש לאותו שי וחבל .
    סגור
  • 9.
    מעריץ של ערוץ היהודי 14
    יוסי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה שמאלני מהשורש משחק לנו אותה כאילו מי אתה . תלך כפרה על בן גביר ועוף לנו מהמסף ישקל וחצי מטורלל לך לטיפול נפשי יכלום ושום דבר חושה שאתה איזה סלב ינעל בית לך לחברים שלך בערוץ 12 שם מקומך בוגד
    סגור
  • 8.
    מחפשים רייטינג?
    נעם 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או ששי גולדן התפכח מעט או שערוץ השופרים של הימין מחפש לעלות רייטינג ולצרף עליו אנשים מתונים יותר ולהרחיב את דעותיו של הערוץ ?
    סגור
  • 7.
    קול שפוי בערוץ 14! שהחינו וקיימנו.
    אזרח 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שי גולדן - יישר כח. סוף סוף מישהו שנמאס לו להשתעבד למכונת הרעל, לשקרים, ולסגידה העיוורת לנתניהו. מותר להיות ימני, ואפילו ימני מאוד, ולהבין שנתניהו הוא איש שמאל על מלא, מזיק למדינה באופן ישיר, וממיט עלינו חורבן. מטרפד כל ניסיון לביצוע מהלכים ימניים, החלת ריבונות , תקיפה באיראן, כיבוש רפיח, השמדת חיזבאללה, ובמקום זה עסוק רק בבזבוז כספי ציבור והשמדת הכלכלה הישראלית.
    סגור
  • 6.
    שייקלה תרגע הכל בסדר
    חיפאית 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לנשום עמוק. סופר טינטליגנטי כמוך לפעמים כמו צבע אדום. קצת להוריד דציבלים כמו ברדיו תל אביב
    סגור
  • 5.
    הגרוזני יפטר אותו אחרי החג
    חיים 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ינון כבר הכריע והמנהל הסכים
    סגור
  • 4.
    תגובה
    שש 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז ככה. אתה באמת פלספן. הבעיה היא איך מגישים.אני ממש לא אוהב איך שאתה מגיש...אתה יושב עקום ונראה בלתי חשוב. אתה משחק אותה, כאילו אתה איזה הוגה דעות כאילו אתה איזה עיתונאי חשוב. אתה צריך להסתפר כל יומיים ככה לא נראה שדרן. אני ממאוד מאוד מרוצה מהשותפה שלך שאתה אתה חושב שאתה יותר חשוב באותו רגע ממנה. אבל באותו רגע שאני שומע אותך אני מחליף ערוץ.
    סגור
  • 3.
    צודק ונפלא
    לימור נ 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חושבת בדיוק כמוך ישר כח
    סגור
  • 2.
    שי גולדין
    זאב 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לרוב אני אוהב את המונולוגים שלך שבהחלט עולים בקנה אחד עם דיעותיי..אבל,לפעמים אתה נסחף לאמת שלך שלא עולה עם העובדות.בהחלט מציק לי וגורם לי לזוז בספה בחוסר נוחות.את המונולוגים האלו אמי ראיתי ושמעתי בערוציי השקר.אני צופה בערוץ 14 ע"מ לקבל פרשנות לעובדות ולא שטיפת מוח.
    סגור
  • 1.
    אולי תחשוב למה?
    יענקלה 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה פשוט לא מתאים לערוץ. אתה לא יותר מפלספן קטן שלא כל אחד יכול להקשיב לדבריו. הפלטפורמה שנקראת ערוץ 14 צריכה להרים ולא להוריד.
    סגור