טלוויזיה

אייל ברקוביץ' וחדשות 13 חוטפים: "כל הבושה בשביל 3.5% רייטינג"

עינב שיף במתקפה: "ליל שישי בחדשות 13: איל ברקוביץ קורא "לשלול אזרחות מכל מי שמסית נגד המדינה". ספי עובדיה בודק אפשרויות חרקירי תוך כדי הסבר לילד בכיתה ג' מהי אזרחות. ארי שביט החנפן מזהיר שהעולם יכעס. נטעלי שם טוב מסכמת שהמרצה שוחררה ולא מציינת שהשופט זרק את המשטרה מכל המדרגות. "חדשות"
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
בחדשות 13 אולי צריכים לחשב ממסלול מחדש? אם חשבו שם שעידן אייל ברקוביץ', שהגיע אחרי הפרידה המתוקשרת מזוגתו להגשה ב-18 השנים האחרונות אופירה אסייג, יביא את הבשורה ויקפיץ את הרייטינג, אז זה לא מה שקורה והסגנון של "הקוסם" חוטף בעיקר ביקורות.
כזכור, רשת 13 צירפה את ברקוביץ' לנבחרת הטאלנטים של הערוץ והחוזה שלו כולל שכר מפנק במיוחד. אבל ברייטינג? זה עדיין לא זה וגם אמש (שישי) הוא ו'זמן שישי' לא הרשימו בעוד האקסית דווקא מוצאת עדנה עם השותף החדש חיים לוינסון. והמהדורה בה הוא משתתף סיימה אחרונה עם שפל בתוצאות.
 
מבקר הטלוויזיה עינב שיף כתב: "ליל שישי בחדשות 13: איל ברקוביץ קורא "לשלול אזרחות מכל מי שמסית נגד המדינה". ספי עובדיה בודק אפשרויות חרקירי תוך כדי הסבר לילד בכיתה ג' מהי אזרחות. ארי שביט החנפן מזהיר שהעולם יכעס. נטעלי שם טוב מסכמת שהמרצה שוחררה ולא מציינת שהשופט זרק את המשטרה מכל המדרגות. "חדשות".
עוד הוסיף: "ושוב יוזכר שאיל ברקוביץ' היה וגם נשאר גיבור המחנה ה"ליברלי" כי הוא כבר לא אוהב את ביבי והליכוד ועמד פעם דקת דומיה עם דגל. פחחחח. וכל הבושה הזאת בשביל מה? 3.5 אחוז רייטינג. מקום אחרון מבין הערוצים שמשדרים בערב שבת. בעצם יכול להיות שזה פחות גם מערוצים שלא משדרים".

דוד ורטהיים ביקר את העובדה שהמהדורה של דני קושמרו והמהדורה של כאן 11 עקפה שוב את זו של חדשות 13: "הוכחה נוספת שאפשר להביא רייטינג בלי דמויות קרקסיות ועלי תאנה מטעם בלפור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה