טלוויזיה

אברי גלעד חושף נקודה כואבת: "הילדים פיתחו תסמיני פוסט טראומה"

בטורו השבועי טען המגיש: "הפצת המראות הקשים היא פיגוע עומק אל תוך התודעה הישראלית ע"י אוייבינו, פיגוע שאת תוצאותיו עוד נאכל במשך שנים ועשורים קדימה"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
אברי גלעד, מגיש קשת 12, מתייחס השבוע בטורו בישראל היום לעשרות אלפי ילדים וילדות בישראל, שמספרם אולי אף גדול מכך, שנחשפו בזמן מלחמת חרבות ברזל לסרטונים ודימויים נוראיים שהופצו בכוונה בטיקטוק, בטלגרם, ובשאר פלטפורמות חברתיות.
בטורו הוא מציין: "חלק מהילדים האלה נפגעו כה עמוקות שפיתחו תסמינים של פוסט טראומה קשה, וחלקם לא יוצאים מפתח חדרם, או שיוצאים אבל המראות לא יוצאים מהם, שמחת חייהם כבתה, אמונם בבני אדם נעלם, הם כאן, אבל לגמרי שם, בסרטונים. ניתן לומר בביטחון, שהפצת המראות הקשים היא פיגוע עומק אל תוך התודעה הישראלית ע"י אוייבינו, פיגוע שאת תוצאותיו עוד נאכל במשך שנים ועשורים קדימה. ההורים, חסרי אונים, מבינים שהרוע המוחלט הסתנן אליהם הביתה דרך המסך הקטן, אבל משעה שנכנס מי יעצור אותו?"
אגב, בחמישי הקודם הופיע אברי גלעד בהיכל התרבות, במופע המשותף שלו ושל הזמר דוד דאור, "פתח לבך", העוסק בתובנות על המצב במדינה, דרך רוחניות ושירים. בפעם הזו בחר גלעד להפתיע את הקהל ולהביא איתו את בנותיו הצעירות, בנות 10 ו-12, שעלו איתו לבמה, וביצעו איתו ועם דאור שירים מהמופע. 

"היה מאוד מרגש", סיפר גלעד בתוכנית הרדיו אותה הוא מגיש עם הרב גוטליב. "בעיני התפקיד שלי כאבא הוא לייצר לילדות שלי רגעי קסם בילדות, שעליהן תהייה מושתתת כל הבגרות שלהן אחר כך. זה מאוד חשוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה