תיירות

אל על עושה מהפכה בטיסות: זה החידוש שלא ציפיתם לקבל

ענקית התעופה פנתה לישיבה יוניברסיטי לפני כשנה עם הצעה להכין פלטפורמה מקוונת שתתאים למטוסים עם תכנים דתיים
מערכת ice | 
מטוס אל על המשופץ (צילום דוברות אל על)
חברת אל על מציגה החל מהתקופה האחרונה שיעורי תורה, הלכה, פרשות ותלמוד בטיסות שלה, כך על פי YNET. ענקית התעופה פנתה לישיבה יוניברסיטי לפני כשנה עם הצעה להכין פלטפורמה מקוונת שתתאים למטוסים. אל על לא נדרשה מצדה לשלם דבר לישיבה שחפצה בחשיפה של הנוסעים להלכות אנשי תורה בולטים, אדמו"רים, רבנים, ותלמידי חכמים.
בישיבה יוניברסיטי טוענים מבחינתם על פי YNET כי "התכנים הגבוהים של התורה יעשירו את חווית הנסיעה לנוסעי אל על". הפלטפורמה הוטמה במטוסי בואינג 787 החדשים של אל על, בדגש על קווי הטיסות לארצות הברית.

הוסכם בין הצדדים כי בכל רבעון יועלו כ-40 שיעורים חדשים באורך של כ-45 דקות שהם די והותר כדי לכסות נסיעה הלוך ושוב מארה"ב לישראל. בין התכנים שאפשר למצוא: דיוני הלכה, היסטוריה יהודית, תפילות, סוגיות של זוגיות ונישואין, הורות ופרשת שבועית. 
מאל על נמסר בתגובה לכתבה: "מציעה ללקוחותיה מערכת בידור עשירה עם מגוון תכנים המותאמים לכלל האוכלוסיות בהתאם להעדפת הלקוחות ולבחירתם. בין היתר ניתן למצוא בספריית התוכן על המטוסים סרטים, סדרות, תוכן לילדים, תוכן ישראלי, תוכן יהודי ועוד, שזמין לכלל לקוחותינו. נמשיך לעדכן את כלל התכנים באופן תדיר על מנת לחדש ולגוון את ההיצע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה