תיירות

דרמה בטיסת ישראייר: מאות נוסעים במטוס היו בסכנת חיים?

טיסה עליה כ-200 נוסעים מבטומי לישראל בוטלה ברגע האחרון, זאת בעקבות מזל האוויר סוער שסיכן את חיי הנוסעים והצוות: "בטיחות וביטחון הנוסעים הם בסדר עדיפות עליון שלנו"
מערכת ice | 
ישראייר (צילום iStock)
דרמה גדולה התרחשה אתמול (רביעי) בטיסת ישראייר מבטומי שבגאורגיה לישראל, זאת לאחר שכ-200 נוסעים חיכו בשעות הצהריים למעלה משעתיים במטוס כדי שימריא, אלא שבסופו של דבר הטיסה שלהם בוטלה על ידי החברה. כך פורסם על ידי שמעון איפרגן ב"מאקו".
על פי החברה, הטיסה בוטלה בשל רוחות עזות ומזג האוויר קשה מאוד, מה שגרם לסכנה של ממש עבור הנוסעים והצוות. בסופו של דבר, החברה פינתה אל כלל הנוסעים לבתי מלון ברחבי העיר.
מישראייר נמסר בתגובה ל"מאקו" כי "בשל מזג אוויר סוער הטיסה לא המריאה בזמן ובשלב זה אנו בוחנים את האפשרויות והצוות יודיע לנוסעים בהקדם. הנוסעים בבטומי פוזרו למלון. בטיחות וביטחון הנוסעים הם בסדר עדיפות עליון שלנו".
כזכור, רק השבוע התרחשה עוד דרמה גדולה בטיסת ישראייר מבטומי לישראל, אחרי שארבעה חשודים נעצרו עם נחיתתם בנתב"ג, אחד תושב ג'ואריש ושלושה נוספים תושבי ג'לג'וליה, בחשד למעורבות בקטטה, עם קבלת דיווח בדבר אירוע חריג במהלך טיסה של חברת התעופה ישראייר של רמי לוי, ארצה מבטומי.
מישראייר נמסר בתגובה בנוגע לאירוע האלימות החריג בטיסה: "אכן היה ארוע אלימות בטיסה מבטומי לנתב״ג, הצוות הזמין משטרה שחיכתה למתפרעים כשהמטוס נחת להמשך טיפול. ישראייר מגנה אלימות מכל סוג ופועלת בהתאם לחוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה