תיירות

נתב"ג יוצא מהמשבר? אלו הטיסות שלא ידעתן שפועלות

מספר הטסים היומי בעלייה וישנן רק עשר חברות תעופה הטסות מישראל ואליה, שלוש חברות התעופה הישראליות אל על, ישראייר וארקיע ביניהן כמובן וכן לפליי דובאי, איתיחאד. מה היעדים הפופולריים. ארה"ב, יוון, קפריסין, איחוד האמירויות, ספרד
מערכת ice |  2
כאוס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
האם נתב"ג סוף כל סוף בדרך החוצה מהמשבר? רשות שדות התעופה פירסמה הבוקר (ראשון) כי עתידים לעבור בנמל התעופה בן גוריון בסך הכל כ-15,400 נוסעים ב-102 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות ביממה הנוכחית.
חייבים לציין כי הנתון הזה נמוך מאוד אם משווים אותו ל-2022 אחרי היציאה מהקורונה, כאשר אשתקד עברו בתקופה שאחרי החגים כ-80 אלף נוסעים ביממה, ועדיין בצל המלחמה מדובר בשיפור של ממש לעומת הימים האחרונים.

רק ביום שלישי האחרון נרשם השפל הגדול ביותר, אז עברה בשדה התעופה כמות הנוסעים הנמוכה ביותר מפרוץ 'חרבות ברזל', רק 11,300. מספרים שכאלו נראו כאמור רק בתקופה הקורונה אז הטיסות צומצמו למינימום ההכרחי.
אבל המספרים החלשים נמשכו גם ביום רביעי אז חלה עלייה קלה אמנם עם 12,400 נוסעים שעברו בנמל התעופה. בחמישי המספר היה גבוה יותר ועמד על כ-15,800 נוסעים נכנסים ויוצאים טסו מבן גוריון. עם פתיחת השבוע החדש המספרים נשארים יציבים.
יש לציין כי כרגע, ישנן רק עשר חברות תעופה הטסות מישראל ואליה, שלוש חברות התעופה הישראליות אל על, ישראייר וארקיע ביניהן כמובן וכן לפליי דובאי, איתיחאד. מה היעדים הפופולריים. ארה"ב, יוון, קפריסין, איחוד האמירויות, ספרד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבה תדמיתית ,לגרות אנשים לצאת
    תותי1 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל יבש ועצוב
    סגור
  • 1.
    אל על
    אמיר 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבעון ראשון של 2024, גם יהיה קשה
    סגור