תיירות

סופת ההוריקן ביוון: זה הצעד המרגש של לשכת סוכני הביטוח

בני משפחה וקרובים יכולים כעת לפנות את הלשכה בעניין מנותקי קשר, והלשכה תעשה מאמצים ותפעיל משאבים שעומדים לרשותה לעזור ולקשר לכל הגורמים הרלוונטיים. בנוסף, ניתן יהיה להיעזר בקו החירום לצורך היוועצות במיצוי זכויותיהם
מערכת ice | 
סופה (צילום פלאש 90/ אדי ישראל)
לשכת סוכני הביטוח משיקה היום (חמישי) מוקד חירום מיוחד עקב הסופה החריגה ביוון בה תקועים גם לא מעט ישראלים שנפשו במדינה. הלשכה נוקטת ביוזמה מיוחדת בעקבות המצב החריג במדינה השכנה והדיווח על מאות ישראלים נצורים.
בני משפחה וקרובים יכולים כעת לפנות את הלשכה בעניין מנותקי קשר, והלשכה תעשה מאמצים ותפעיל משאבים שעומדים לרשותה לעזור ולקשר לכל הגורמים הרלוונטיים. בנוסף, ניתן יהיה להיעזר בקו החירום לצורך היוועצות במיצוי זכויותיהם.

רק אמש נמסר כי בעקבות הדיווח העדכני על כך שעשרות מבוטחי פספורטכארד נצורים בצפון יוון, ושמזג האוויר לא צפוי להשתפר ביממה הקרובה, נערך צוות חילוץ של פספורטכארד ומגנוס איתור וחילוץ, לחלץ את הנצורים במקום. מזג האוויר הסוער והשטפונות בצפון יוון, גורמים לניתוקי חשמל, מים ובעיה של מחסור במזון. אנחנו בפספורטכארד מטפלים כעת בשני מקרי מצוקה, האחד פינוי רפואי של זוג מבוגרים שחשו ברע ונזקקים לפינוי רפואי, ומשפחה עם ילדים קטנים שנצורים בבניין דירות ואין להם דרך להתפנות מהמקום  וכן נגמר להם המזון. 
גם קבוצת הפניקס ומגנוס איתור וחילוץ תוציא ליוון משלחת חילוץ למבוטחיה במהלך סופת ההוריקן ״דניאל״, הרוחות הנועזות הגיעו למהירות של מעל 100 קמ"ש והגשמים העזים הובילו להצפות כבדות.
פרטי יצירת קשר -048405495
מיכל וינצר - ממלאת מקום נשיא לשכת סוכני הביטוח.
נחמה גולדווסר - יו״ר ועדת הבריאות בלשכת סוכני הביטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה