תיירות

המלון שאירח את נתניהו וחטף - מקבל תפנית מפתיעה מגוגל

סערת מלון פנדה בנווה אטי"ב שאירח את הזוג נתניהו וחטף ביקורות שליליות בגוגל ממתנגדי הממשלה, מקבלת תפנית מפתיעה: גוגל החליטה למחוק את כל הדירוגים מהימים האחרונים, וציון המלון חזר להיות גבוה
מערכת ice |  2
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ RAMI SHLLUSH/POOL)
הדירוג של מלון פנדה בנווה אטי"ב לא נפגע בשל האירוח של ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה: חברת גוגל החליטה בצעד מפתיע להחזיר את הגלגל שלושה ימים לאחור, ומחקה את כל התגובות השליליות הלא רלוונטיות שקיבל המלון.
כזכור, מתנגדי המהפכה המשפטית הגיעו להפגין במושב נווה אטי"ב כנגד אירוח בני הזוג נתניהו. הפגנה מסוג אחר התרחשה ברשת האינטרנט, כאשר הגולשים תומכי המחאה החליטו לתת ביקורות שליליות בסקירת המלון בגוגל ולתת לו דירוג של 1 מתוך 5. מנגד התגייסו תומכי נתניהו לעשות את הפעולה ההפוכה ולסייע למלון בגוגל.

בעקבות למעלה מ-1,000 ביקורות כאלה של אנשים שבפועל לא ביקרו בכלל במלון, צנח הדירוג של מלון פנדה בגוגל השבוע מ-4.8 ל-4.4 (מתוך 5).

צילום מסך מגוגל
בין הביקורות הקשות שכתבו הגולשים השבוע: "המקום לא מכבד את עצמו. אירח מושחת שהורס את המדינה". או גם: "בעולם בו ערכים הם חלק מהנוף כמו גם ממהות המקום, מלון שמסכים לארח את מי שגורר את ישראל לאבדון איבד את ערכיו...ועל כן גם את מהותו. לא מוכן להתקרב לעסק שכזה".
 
אחרי שבעל המלון איים לתבוע את מי שכתב ביקורת שלילית מבלי לבקר במלון – גוגל החליט להתערב. מקרוב ל-2000 תגובות שהיו למלון בגוגל אתמול, נמחקו כל אלה שנרשמו בימים האחרונים. נכון להיום יש כ-776 ביקורות למלון, והציון חזר להיות 4.8.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נבוא לחזק אותו
    שי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרוב המוחץ !
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך השמאל התרגל לקבל זרגים
    סגור