תיירות

בעלי המלון שנפגע מאירוח משפחת נתניהו מתפוצץ: "מארחים את כולם"

בעלי מלון פנדה בנווה אטי"ב, בו התארחו ראש הממשלה ומשפחתו מגיב לביקורות הקשות: "אנשים לא ביקרו במלון, הוא ברמה הכי גבוהה במדינת ישראל. השקענו בו כמעט 100 מיליון שקל - ואנשים אומרים שהמלון לא טוב ומלון מגעיל, ומארחים דיקטטורים - אנחנו מארחים את כולם"
מערכת ice |  7
שרה ובנימין נתניהו (צילום רפי דלויה)
לשבוע כזה, אבי יוחנן, הבעלים של מלון פנדה בנווה אטי"ב בטוח לא ציפה. בראיון לחדשות 12 הוא התייחס לגל תגובות הנאצה והביקורות השליליות שקיבל מקום האירוח שלו בדרך להורדת הדירוג בגוגל, בשל העובדה שראש הממשלה בנימין נתניהו התארח בו עם משפחתו ופמלייתו בסוף השבוע האחרון.
בשיחה שקיים עם "תכנית חיסכון" הוא הגיב לסערה שהתעוררה סביב החופשה: "האנשים שמורידים את הדירוג לא היו במלון בכלל. כבוד גדול בשבילנו שראש הממשלה בוחר להתארח אצלנו - ומארחים את כולם. זה מה שיש, נתמודד עם זה".
עוד סיפר: "בגדול הדירוג שלנו היה גבוה, היה 4.8, 4.9 - עד כל הסיפור הזה ועכשיו נכנסים לאתר ומורידים, רושמים 1 מתוך 5 כוכבים, אנשים שלא היו במלון בכלל, התחושות לא טובות - להגיד לך שניפול מזה או נמות מזה? לא".
לסיום הגיב על הסערה שנוצרה: "אנשים לא ביקרו במלון, הוא ברמה הכי גבוהה במדינת ישראל. השקענו בו כמעט 100 מיליון שקל - ואנשים אומרים שהמלון לא טוב ומלון מגעיל, ומארחים דיקטטורים - אנחנו מארחים את כולם".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אנרכיסטים
    אבי 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מי שלא מתישר איתם הם יפגעו בו עאלק דמוקרטיה
    סגור
  • 6.
    לא נגיע לשם גם בחינם. (ל"ת)
    תומר 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    אירוח ,ברמה קטלנית
    דב 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רציתם להתהדר האירוח סולטן.יפה קבלתם את זה ,תהנו
    סגור
  • 4.
    יש אנשים רעים שפוגעים במלון - בושה (ל"ת)
    זאב 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 3.
    מה שבטוח זה שהמלון נקי. מחליפים את והמגבות 3 פעמים ביום (ל"ת)
    נקי מאוד 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא הייתי אומרת שזה המלון ברמה הכי טובה בישראל
    פ 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    התאכסנתי שם. בחורף בגלל השלג. לא אתאר את הסיוט לעלות בשבילים המושלגים והגישה הקשה מהביתנים (או איך לקרוא למשולשים האלה) לביתן הראשי ששם המסעדה. אתאר את הביתן סטנדרט ל 4 שאנו קיבלנו. קטן וצר ודחוס. המיטה הכפולה תופסת כמעט את כל החדר. ואם מפרידים את המיטה הכפולה ל 2 מיטות נפרדות , בכלל אי אפשר לזוז. שתי " המיטות "הנוספות הן בעליית הגג כשהן בעצם שני מזרנים נפרדים על הרצפה. לעלות ולרדת משם זה עם סולם ברזל אנכי (כמו של צוללת) . 2 מבוגרים ו 2 ילדים, מי ישן איפה? בלילה ילד צריך לשירותים וצריך עזרה ? מישהו צריך לעזור למישהו לרדת ואח"כ לעלות חזרה ? האמבטיה והשירותים הם כוך שבקושי אפשר לזוז כשאת הבגדים להחלפה ודומה אפשר עקרונית לתלות או בכמה מתלים ליד הכיור או על מכסה השירותים. הספא לא פעל
    סגור
  • 1.
    מלון פנדה
    מאיר 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לבעלי המלון שלא מבדילים בן ימין לשמאל ומארחים באהבה כל מי שרוצה לנפוש.מבטיח לכם שהמלון שלכם ימשיך לשגשג ומאחל לכם שתמיד תהיו בתפוסה מלאה כל השנה בהצלחה ובאהבה לכם
    סגור