תיירות

אל על מפנקת בכרטיסי טיסה בחינם: כך תזכו במתנה

במסגרת הפעילות החדשה של אל על, הובטח כי התמונה המקורית מבין מחזיקי הפלייקארד ביותר תזכה. "עופו על זה! תקנון הפעילות בביו" ושם הוסברו הפרטים המלאים, כאשר רק אחד מבין המשתתפים יזכה בכרטיס טיסה לחו"ל.
מערכת ice |  9
טיסות בזול (צילום shutterstock)
מועדון הנוסע המתמיד של אל על במבצע: "אנחנו מחלקים לכם כרטיס טיסה במתנה! עקבו אחרי העמוד שלנו, הצטלמו עם השילוט החדש בנתב״ג יחד עם כרטיס ה- FLY CARD שלכם (אנו מבקשים להסתיר את מספר האשראי ופרטים מזהים), תייגו אותנו ותוכלו לזכות בכרטיס טיסה במתנה!".
במסגרת הפעילות החדשה של אל על, הובטח כי התמונה המקורית ביותר תזכה. "עופו על זה! תקנון הפעילות בביו" ושם הוסברו הפרטים המלאים, כאשר רק אחד מבין המשתתפים יזכה בכרטיס טיסה לחו"ל. אגב, בהתחלה דרשו לצלם את פרטי האשראי ומדובר במקרה חריג. אחרי פניית אתר גיקטיים שינו להסתיר פרטים מזהים.
 
רק בחוד פברואר, אל על יצאה במבצעף "מצטרפים לכרטיס האשראי פליי קארד במהלך חודש פברואר ומקבלים כרטיס טיסה מתנה למגוון יעדים. (מ-1.2.2023 עד 28.2.2023 ותקף למצטרפים חדשים שלא החזיקו כרטיס אשראי FLY CARD במהלך 18 החודשים האחרונים). המבצע של אל על מלווה בפרסומת חדשה עם הפרזנטורים של פליי קארד: מארינה מקסימיליאן ואביב אלוש.
המצטרפים במסגרת המבצע קיבלו כרטיס מתנה לאחד מהיעדים הבאים:  פרנקפורט, ציריך, מינכן, וינה, בוקרשט, ברלין, יוהנסבורג, ליסבון, סופיה, לונדון, לוטון, פראג, בודפשט, מדריד, מילאנו ופריז. תקופת ההמראות הנוגעות למבצע התקיימו בין התאריכים 1.11.2023 ועד 19.3.2024 וניתנו לכרטוס עד לתאריך 31.8.2023. 

כרטיס המתנה הוענק לאחר שהלקוח יבצע עסקאות חדשות בכרטיס החדש, בסך  חודשי של לפחות 1000 שקל ובמהלך שלושה חודשים קלנדרים רצופים עוקבים לחודש ההצטרפות. לדוגמא מרץ, אפריל ומאי. הצטרפות לכרטיס פליי קארד רגיל בעלות חודשית של 17.90-19.90 שקל עם יחס המרה של 1:250, או לכרטיס פליי קארד פרימיום בעלת חודשית של 34.90-39.90 שקל עם יחס המרה של 1:190.
כמו כן, מחזיקי פליי קארד נהנים מצבירה מואצת בטיסות וצבירה כפולה ברכישות ברשתות: סונול, שופרסל, שופרסל אונליין וברשת Be. וצבירת פי 5 נקודות ברשת קסטרו הודיס המאגדת את מותגי האופנה והלייף סטייל האהובים בהם קסטרו, קסטרו HOME, הודיס, קרולינה למקה ברלין, אורבניקה, טופטן, איב רושה וקיקו מילאנו, רשת מלונות פתאל, קולקציית המלונות בראון ורשת חנויות סמסונג המופעלות על ידי סאני תקשורת.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אני עובדת כאל במודיעין
    אילה ועקנין 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי אני עובדת כאל ואני רוצה לומר לך שזה נכון מאוד מאות לקוחות שלנו יטוסו בקרוב וחלקם כבר טסו בחינםםם ליעדים שווים מאוד חברת כאל היא חברה שאכפת לה מלקוחותיה ועושה את מירב המאמצים כדי שתהיו מרוצים מפעם לפעם יש מבצעים כאלה תמתין למבצע הבא ואולי גם אתה תטוס בחינם עם כאל
    סגור
  • 8.
    אל על
    שמיל 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בחינם לא אטוס עם אל על, תודה.
    סגור
  • 7.
    חברת מועדון... לא של פליי קארד
    טלי אליהו 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה מאוד שמישהו באל על יקרא: אני חברת מועדון הנוסע המתמיד כבר כמה שנים. כן, הייתי מקפידה לנסוע בחברת התעופה הלאומית. יש לי מלא נקודות ומה אני יכולה לעשות איתן? כלום! חיכיתי ליום הולדתי כדי לקנות כרטיסי טיסה. קניתי? לא! "המבצעים" הם לבעלי כרטיס האשראי פליי קארד. יש לי? לא! גם לא יהיה לי. מבחירה. אצלנו אל-על מחוץ למפה. כשטסנו 5 מבוגרים לאילנד הכרטיסים באל על היו יקרים ב 1000שח לאדם. טסנו אל על? לא! וגם לא נטוס יותר. פשוט חבל! אותנו הפסדתם.
    סגור
  • 6.
    עבודה בעיניים
    אברהם 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פירסום שכולו שקר ובלתי ניתן לניצול.
    סגור
  • 5.
    קודם טפלו בעובדי
    אאא 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם תדאגו לעובדי הביטחון שלכם בניו יורק שאתם מזניחים אני איתכם לא טס בחיים יותר בושה וחרפה ניצול חיילים משוחררים.
    סגור
  • 4.
    אין בחינם אלא העיוורון והחירשות. כשאלעל מכריזים על חינם
    מנורת מלח 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בורח רחוק לצד השני כי מה שיש לאלעל להציע הוא יהירות ואיחורים. וכל הסיפור הזה הוא בכלל כתבה שיווקית.
    סגור
  • 3.
    אולי גם נעדכן את הפורצים מה הקוד כי שהם יודעים מי בחול
    רן 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל פשוט יותר. והחשיפה של כרטיסי האשראי פשוט ביזיון אחד גדול בכל הקשור באבטחת מידע! אם הייתי חברת כרטיסי האשראי הייתי מטיל על אלעל את האחריות במקרה של מקרי הונאה כתוצאה מחשיפת פרטי אשראי
    סגור
  • 2.
    חברת הבית שלנו תמיד טסים אל על (ל"ת)
    ליאור 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    לא מאמין בגרוש לחברה המגעילה הזאת שצריך לפרק אותה. (ל"ת)
    המצליף 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור