תיירות

מחירי הטיסות צונחים: זה הזמן הטוב ביותר לרכוש כרטיסים

החורף מגיע ואיתו גם הטיסות הזולות ביותר: בחודש ינואר תמצאו את המחירים הזולים ביותר לטיסות בעיקר ליעדים באירופה, כשגם בפברואר המחירים צפויים לרדת
מערכת ice | 
אל על (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אחרי שמחירי הטיסות החלו להרקיע שחקים בזמן האחרון בעקבות מספר סיבות ביניהן פתיחת השמיים והסרת המגבלות ברוב היעדים בעולם אחרי משבר הקורונה הגדול ומחירי הדלק שעלו, הגיע לו החורף ואיתו הזמן המושלם והזול ביותר להזמין כרטיסים. כל מה תצטרכו זה להצטייד בבגדים חמים, לארוז מזוודה ולעלות ליעד קריר וחורפי.
החל מעוד כשבוע ועד לתחילת אפריל בו מתחיל פסח ואיתו גם המחירים עולים,  המחירים יורדים כאמור בצורה משמעותית. אז אם החורף לא מפחיד אותכם ובאלכם ליהנות מאווירת חג המולד זו הזדמנות מצוינת עבורכם לרכוש כרטיסי טיסה בזול וליהנות מחופשה.
ב"מאקו" חשפו חלק ממחירי הטיסות והיעדים בהם המחירים צונחים משמעותית, ודיברו עם  ניר מזור, סמנכ"ל השיווק של קשר תעופה, שסיפר: "לאחר ה-3.1 (יום שלישי הבא) מסתיימות למעשה חופשות הכריסמס ברחבי העולם מה שנותן את יריית הפתיחה להוזלה של מחירי החופשות".
עוד הוסיף מזור כי "התקופה הזו תימשך עד סוף חודש מרץ ,למעט פיק קטן בחופשת חג הפורים (6.3 - שאפשר לחבר לסופ"ש שלפני), כך שנוכל ליהנות מחופשות מוזלות במרבית היעדים. היעדים המובילים בתקופה הזו יוסיפו להיות דובאי ואיסטנבול אך כמובן גם לונדון, מדריד, פריז, פראג ובודפשט יוסיפו להיות אטרקטיביות מאד בחורף הקרוב".
על פי מזור, בחודש ינואר צפויה כאמור ירידת מחירים חדה והוא החודש הזול ביותר לטוס בו בשנה, ולאחר מכן, בפברואר, המחירים יישארו פחות או יותר אותו הדבר, עם עלייה קלה. במרץ המחירים יתחילו לעלות, עד שיגיעו לפיק בחופשת הפסח שם המחירים כבר יחזרו לסורם.
קבשרי תעופה מצאו שחופשה של ארבעה ימים בברצלונה, במלון ארבעה כוכבים עולה בסוף חודש דצמבר 980 דולרים לאדם. בתחילת ינואר המחיר צונח ל-528 דולר לאדם ובפברואר מטפס ל-626 דולרים לאדם. חופשה ברומא במלון 4 כוכבים, שעולה כעת 600 דולרים לאדם, תעלה באמצע ינואר 460 דולרים בלבד ובפברואר תעלה ל-520 דולרים. אז למה אתם מחכים?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה