תיירות

שופט מאסטר שף פותח מסעדה חדשה: זה היעד הנחשק

השף המוכר אייל שני פותח את מסעדת הפיתה הפופולרית שלו 'המיזנון' בסטריפ של לאס וגאס, ממש אחרי ההודעה שהוא מגיע לדובאי
מערכת ice | 
מאסטר שף (צילום יחצ קשת 12)
השף אייל שני, שופט 'מאסטר שף' בקשת 12, יפתח את המסעדה הישראלית הראשונה שלו ב-Venetian Resort בלאס וגאס, מחר (חמישי), ה-8 בדצמבר. 'המיזנון' יביא את הפיתות הרכות, עם שמות התפריט האקלקטיים והמנות יוצאות הדופן אל החלל שבו תפס בעבר ארמון הירח של דיוויד צ'אנג, רגע  אחרי פתיחת מזנון גם בדובאי.
למיזנון יש סניפים בשבע מדינות אחרות כמו גם בניו יורק ובבוסטון, זה יהיה הראשון שלו בחוף המערבי. התפריט למיקום שלו בלאס וגאס שכתוב כולו בגופן Comic Sans - מחולק לאלו המוגשות בפיתה ולאלה בלי. ישנן חמש פיתות ירקות, כולל פיתה פטריות בר (16.50 דולר), המתוארת כ"יער שלם שרוף על פלדה לוהטת, בצל ירוק, שמנת חמוצה, חריפה".

יש גם כמובן את הפיתה במילוי בשר, "ספגטי הבולונז הכי טוב בעיר" (16.50$) ממלא פיתה עם ראגו בקר וספגטי. לסטייק צלעות (19$) מצטרפים טחינה, סלסת עגבניות ופלפל ירוק חריף. בתפריט מחוץ לפיתה, הזמינו את שקית השעועית הירוקה, מוגשת קרה ופריכה עם שמן זית, לימון, מלח ושום ושווה כל אחד מה-11 דולר שהיא עולה. או קחו את המילה של שני ולכו על 18$ "צלחת החומוס הטובה ביותר שאי פעם תאכלו, בציפוי חומוס נמס".
התפריט של שני הוא לא רגיל אבל הוא לוקח את האוכל ברצינות, לעתים קרובות משתמש במילים כמו "רטט" ו"אנרגיה" כשמדברים על זה. הוא מתאר ירקות כ"יצורים מסתוריים". חלק מהקלאסיקות שמצטרפות לתפריט של לאס וגאס כוללות ראש כרובית בייבי (12$), צ'יזבורגר מקופל עם פחם משני הצדדים (16.50$) ו"תפוח האדמה הדרוס", (11$).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה