תיירות

הפטנט המפתיע נחשף: כך תעלו בחינם ציוד נוסף למטוס

גולשים ברשת הטיקטוק מפרסמים סרטונים שמסבירים כיצד הם מצליחים להעלות ציוד נוסף יחד עמם למטוס - לא בתוך תיק אלא בתוך כרית שינה תמימה למראה
מערכת ice |  1
שדה תעופה (צילום freepik)
טסים לחו"ל והמזוודה לא מספיקה לכם? רוצים לקחת ציוד נוסף למטוס מבלי לשלם על כך תוספת? מסתבר שיש טריק גאוני, פשוט וחוקי שכנראה לא חשבתם עליו.
ברשת הטיקטוק פורסמו לאחרונה יותר ויותר סרטונים בהם הגולשים מעמיסים בגדים וציוד שייקחו עימם למטוס. הפריטים מועמסים לא לתוך טרולי, לא למזוודה וגם לא תיק גב – אלא לתוך כרית שינה תמימה למראה. מסתבר שכרית פשוטה בצירוף רוכסן, כזו שהינה מחזה שכיח בקרב נוסעים במטוס המעוניינים לישון היטב במהלך טיסה ארוכה, יכולה להכיל בתוכה לא מעט פריטי ביגוד המחליפים את הנוצות או המילוי "הרגיל" של הכרית. מכיוון שהבגדים רכים, ניתן בהחלט להשתמש בכרית לייעודה המקורי ולנמנם עליה בהנאה.
 
@nolimitua #travelhack #travelhacks #pillowtransformation #lifehack #travellight #noonesgonnaknow #traveltips #travellife #traveltip ♬ how would they know bad girls club - Chris Gleason

ואם אתם תוהים איך הבדיקות הביטחוניות והשיקוף לא מגלים את תוכן הכרית? הטיקטוקרים מעידים שהם כן, אבל לאף אחד לא איכפת. כל עוד תוכן הכרית "חוקי" מבחינת חוקי התעופה, למאבטחים אין בעיה שתיקחו אותה למטוס. ואם אתם רוצים עוד יתרון, ה"מזוודה" הזו לא יכולה ללכת לאיבוד בשדה התעופה.
ואם אתם מחפשים עוד שיטה לטוס בזול לחו"ל, באחרונה פורסם כי ניתן להזמין טיסות לקיץ הבא (2023) במחירים מצחיקים כשחברת הלואו קוסט הבריטית איזיג'ט, פותחת את המכירה השנתית שלה. מחירי הטיסות לעונה החמה צפויים לעלות פחות מ-100 דולר ליעדים פופולריים כמו לונדון, מנצ'סטר, אמסטרדם, ברלין, מילאנו, פריז, ז'נבה ובאזל. כדי להגדיל את הסיכויים לתפוס טיסה שולה, מומלץ להוריד את האפליקציה של איזיג'ט ולבצע דרכה את ההזמנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפשר גם בשקיות דיוטי פריי... (ל"ת)
    אילן 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור