תיירות

חיים אתגר עושה פאדיחות ביוון: מה קרה לו בטברנה?

המגיש סיפר: "אנחנו במסעדה שקוראים לה טברנה פלטנוס, אוכל יווני קלאסי, אבל מה שמיוחד פה, היא שבגלל שהיא בלב שכונת מגורים, ממש בלב שכונת מגורים, שימו לב לשקט, אין מוזיקה שקט". הוא שתק למשך מספר שניות כדי להדגים את השקט במקום
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
מגיש 'יצאת צדיק' ו'חשיפה' בקשת 12, חיים אתגר, העלה היום (שלישי) שיתוף של סרטון מהחופשה המשפחתית שלו ביוון יחד עם אשתו ושתי בנותיו, כאשר העלה סרטון תחת הכותרת "פדיחות שיא במסעדה הכי שקטה באתונה".
"אנחנו במסעדה שקוראים לה טברנה פלטנוס, אוכל יווני קלאסי, אבל מה שמיוחד פה, היא שבגלל שהיא בלב שכונת מגורים, ממש בלב שכונת מגורים, שימו לב לשקט, אין מוזיקה שקט". הוא שתק למשך מספר שניות כדי להדגים את השקט במקום.

"היחידים שעושים רעש כמובן זה אמי, מיכאלה, אבל שששש", ובדיוק ברגע הזו בתו הקטנה החלה לבכות והפרה את השקט המוזר. "איזה פאדיחות", הוא חתם את הסרטון שבו גם צילם את השולחנות מסביב שבו לא פצו הסועדים פה".
אגב, אתגר במקביל לכל הבדיחות גם שיתף סטורי שמסביר מדוע רבים מעדיפים לטוס לטורקיה ולא ליוון, כאשר הסיבה לכך היא מזג האוויר המתקרר ביוון שיכול אף להפוך לגשם. אתגר גם כתב על כך: "זה נכון. מעט מאוד ישראלים באתונה בימים אלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה