תיירות

רותם חג'ג' זועמת: "אל תהיו אנשים זבל!"

הדוגמנית ואשתו של איש העסקים צחי חג'ג', הגיבה לכתבה על השפעות הזבל שמשאירים בטבע על בעלי החיים, שעוררה את כעסה
מערכת ice |  1
רותם חג'ג' (צילום יח"צ)
הדוגמנית, סופרת ואשתו של איש העסקים צחי חג'ג', רותם חג'ג', כועסת על עם ישראל. אמש (שני) היא פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, עם צילום מסך של הכתבה "טובעים בזבל" במהדורת החדשות של קשת 12, על מה קורה לבעלי החיים, כאשר אנשים משאירים את האשפה שלהם בטבע.
כך כתבה חג'ג': "המדינה שלנו היא לא פח זבל! מעבר לפגיעה קשה בטבע ובבעלי החיים, הפגיעה היא בנו. חיות בר בכל מקום: תנים, חזירי בר וצבועים, שבאים בעקבות הזבל. אלוהים ישמור. והבריאות? המחלות?! החור באוזון שגדל. תאספו את הזבל ואל תהיו אנשים זבל!"
בגזרת הקריירה, במאי האחרון פורסם, כי במסגרת הפעילות המשותפת במהלך שנת 2022, תשתתף רותם חג'ג' בקמפיינים הדיגיטליים של לוריאל פריז ברשתות החברתיות ותיקח חלק משמעותי בהשקות של סדרות ומוצרים חדשים לצד יצירת תוכן בהלימה לערכי המותג ומייצג יופי נשי בכל גיל. הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית, ותעלה בנכסים הדיגיטליים של המותג בישראל ובנכסיה של רותם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רותם חג׳ג
    עלי חג׳ג רותם 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רותם חג׳ג .בחורה ממש רגילה ואין משהו מיוחד בה .כל הכסף הגיע מהבעל ושום דבר לא מימך,מספיק לחיות בסרט .אף אחג לא מקנא בך ולא רוצים את החיים שלך.מספיק לבלבל את המח ,כתוב וישמע ישורון ויבעט וזה נאמר עלייך ,מספיק מהשחצנות שום דבר לא שלנו רק של בורא עולם ואף אחד לא לוקח איתו כלום דיי .ההורים שלך לא רצו אותו ? היום הוא מפרנס אותם ומי אתם בכלל ? חבל שלא לקחו אותך חזרה .דיי מהטיפשות והחירטןטים שלך .
    סגור