תיירות

כך אנה זק ויעל שלביה הבהילו תיירים באמסטרדם

מבקרים במוזיאון השעווה "מאדאם טוסו" באמסטרדם הופתעו לגלות בובות בדמותן של הכוכבות - ונבהלו כשהבובות התחילו לזוז באמצע הסלפי. למה הן עשו את זה?
מערכת ice | 
אנה זק, יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ אנה זק, יעל שלביה)
כל מי שמבקר במוזיאון שעווה רגיל להצטלם ליד רבות מהבובות, אבל לא מצפה שהבובה תזוז לפתע באמצע הצילום. זו ההפתעה שהכינו אנה זק ויעל שלביה למבקרים במוזיאון השעווה המפורסם "מאדאם טוסו" באמסטרדם.

אז נכון, לאנה ויעל אין עדיין פרסום בינלאומי ברמה שיציבו בובות שעווה בדמותן בחו"ל, אולם למשך שלוש שעות הן התיישבו על ספסל במוזיאון, לאחר שאופרו והולבשו במיוחד במטרה למתוח את המבקרים. "בובות השעווה" המדומות הוצבו במתחם הדוגמניות והאופנה, ממש ליד הבובה של עורכת "ווג" אנה וינטור ועוררו סקרנות רבה שהתחלפה בתדהמה שמדובר בנשים בשר ודם. מצלמה נסתרת הוצבה במקום כדי להנציח את הכל. הקטעים המצחיקים במיוחד אירעו כאשר מבקרים ישראלים זיהו את השתיים ולא האמינו כי מדובר בכוכבות האמיתיות, במוזיאון באמסטרדם.
המתיחה כולה היא חלק מסדרת רשת שמצלמות זק ושלביה בימים אלו ועוסקת בפארקי שעשועים מקורים ברחבי העולם. בסדרה הושקעו כ-4 מיליון שקלים, בהפקת "קאס מדיה", חברת המדיה של פארק השעשועים מג'יק קאס במעלה אדומים, בו גם יצולם הפרק הראשון בסדרה. הסדרה צפויה להיות משודרת בפלטפורמת המדיה של מג'יק קאס, טיק טוק, יוטיוב ועוד. השתיים מבקרות בפארקים מקורים במדינות דובאי, ארה"ב, ספרד וגרמניה בנוסף לישראל.
מלבד סדרת הרשת, אנה זק משמשת בחודשים האחרונים גם כפרזנטורית של המג'יק קאס, והופיעה בפארק בקיץ בשני אירועים בסגנון VIP.
 
לאחרונה זכתה אנה זק בת ה-21 גם לראשונה לחיקוי בתוכנית "ארץ נהדרת", שבוצע בידי ליאת הר-לב, ואמרה על החיקוי: "התגשם לי חלום, כי זה חד משמעית היה חלום שלי. אין לי מילים, זה מושלם ומטורף, ליאת הר-לב, את פשוט גאון ומושלמת, עשיתם את זה הכי מושלם שיכול להיות. זה מדהים, אני הולכת לחרוש על זה ברמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה