תיירות

יפן משיקה קמפיין שקורא לצעירים לשתות יותר אלכוהול

הממשלה המקומית מציגה פתרון יצירתי לבעיות הכלכליות של המדינה והחוב הלאומי הענק שלה, כאשר היא גם רושמת הכנסות מעטות מאוד ממכירות האלכוהול באזור בשנים האחרונות
מערכת ice | 
אלכוהול (צילום UNSPLASH)
גורמים רשמיים פתחו בקמפיין כדי לפתות צעירים נוספים לקנות אלכוהול כדי שהמדינה רצופת החובות תוכל לקצור הכנסות ממסים ממכירות משקאות חריפים, על פי דיווחים. קמפיין ה"סאקה ויוה!" - שנוצר על ידי רשות המס במדינה, מחפש הצעות עסקיות מצעירים או קבוצות, עם רעיונות כיצד להחיות את תעשיית האלכוהול של המדינה.
 
הקמפיין נתקל בביקורת חריפה ברשת, אך עדיין קיבל מספר הצעות מוזרות. פיץ' אחד, כלל שחקניות מפורסמות ש"יופיעו" כעובדות בבר וירטואלי במועדונים דיגיטליים לחלוטין. הקמפיין נולד עקב פיחות משמעותי בהכנסות ממסים ממכירות אלכוהול ביפן בשנים האחרונות, כנראה כתוצאה מהזדקנות האוכלוסייה ושינוי טעמים בקרב צעירים.
 
בשנת 2020, מכירות המשקאות ביפן הסתכמו בכ-2% מסך ההכנסות ממסים, ירידה של 13% מ-2016. במהלך רבע המאה האחרונה, תושבי יפן גם הפחיתו את כמות המשקאות האלכוהוליים שהם צורכים בשנה ממוצעת. בשנת 1995, אדם ממוצע שתה כ-22 ליטר אלכוהול בשנה במדינה. לעומת זאת, בשנת 2020, אדם יפני שתה כ-16 ליטר בשנה בלבד. ליפן יש את החוב הלאומי הגבוה ביותר בעולם בהשוואה לתמ"ג שלה. המדינה חייבת כיום כ-8.3 טריליון דולר, יותר מפי שניים מגודל הכלכלה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה