תיירות

אל על וישראייר מפתיעות: מי יזכו לשורת הטבות מפנקות?

חברות התעופה הודיעו כי שינו את מדיניות ביטול או שינוי כרטיסי הטיסה שלהן על רקע המצב הביטחוני. וגם: איזו רשת מלונות מציעה חופשה בזול לתושבי הדרום?
מערכת ice |  3
חברת אל על (צילום Magma Images, pexels, vecteezy)
בעקבות מבצע "עלות השחר" אל על עדכנה את המדיניות שלה לשינוי כרטיסי הטיסה בעקבות המצב הבטחוני. בשלב זה אין שינוי בלוח הטיסות והנחיתות וככל שיהיה שינוי חברת התעופה הבטיחה כי תעדכן.
לקוחות שרכשו כרטיסי טיסה וטרם המריאו, כאשר מועד ההמראה הוא עד 11.8 ועד בכלל, רשאים לדחות את מועד המראה ללא תשלום דמי שינוי (יחד עם זאת ככל שיהיו הפרשי מחיר  תידרש השלמה)  

בנוגע לשינוי מועד נחיתה, לקוחות  אשר ממשו צד אחד מתוך כרטיס הטיסה ומעוניינים להקדים את מועד חזרתם לטיסה שמועד המראתה עד 11.8 ועד בכלל, רשאים לעשות זאת ללא תשלום דמי שינוי וללא הפרשי מחיר וזאת בכפוף לזמינות מושבים באותה מחלקת שירות.
ומה עם ביטול/הקפאה של כרטיס? לקוחות שרכשו כרטיסי טיסה מסוג  לייט רשאים להקפיא את הכרטיס לניצול עתידי בטווח של שנה מיום הנפקתו. לקוחות שרכשו כרטיסי טיסה מסוג קלאסיק ושאר סוגי הכרטיסים פלקס וכו' רשאים להנפיק שובר.
החברה מסרה: "אל על פועלת בתיאום עם הגורמים המוסמכים ברשות שדות התעופה וברשות התעופה האזרחית ושותפה להערכות המצב על מנת להבטיח את ביטחון הנוסעים והצוות. אל על אתכם בכל מצב וכפי שהיה בעבר אל על תעשה כל שביכולתה על מנת להבטיח כי נתיבי האוויר לישראל וממנה יישארו פתוחים".
ישראייר הודיעה לנוסעים שלה: "זה בשבילכם: נוסעים שירצו לשנות את טיסתם (הלוך וחזור) פטורים מדמי שינוי לטיסות המיועדות ל7-11 באוגוסט (יגבה תשלום אם יהיו פערי מחיר עבור כרטיס הטיסה במועד החדש)".
רשתות מלונות אוליב ורימונים מחבקת את תושבי עוטף עזה והדרום ומזמינות אותם בהנחה מיוחדת למלונות הרשת: רימונים מדיסון נהריה, רימונים אקוודוקט רגבה, אוליב דולפין וילג', אוליב בוטיק, רימונים דריה על הכנרת, רימונים שני ירושלים, 30% הנחה וילד אחד חינם , הזמנות דרך מרכז ההזמנות של הרשת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ישראייר חברה מזעזעת
    ברחתי 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיסה לזנזיבר, 6 שעות, כסאות 90 מעלות בלי יכולת להשכיב בכלל, לא טלויזיה, לא מוסיקה, לא הטענה, לא אוכ, לא שתיה, לא להתקרב!!! הרסו את חוויית הטיול. נתנו לאנשים להעלות למטוס חוץ מטרולי עוד תיקים ושקיות, ולחצי מטוס כולל אותנו לקחו את הטרולי לבטן המטוס. בפנים היו לי תרופות ומזרקים. ובעיני הצוות הקדימות היא לחזירים שלקחו לי את המקום. לא חוזרת לישראייר גם אם היא החברה האחרןנה בעולם.
    סגור
  • 1.
    ממליצה לכולם. נשים וגברים...
    סילי 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טיפולי אנטי איג'ינג לעור הפנים. זה כדאי ומשתלם
    סגור
  • סילי Silly מה זה מתאים לך הכינוי שבחרת (ל"ת)
    כן, כן. 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור