תיירות

אל על חושפת את המחירים החדשים: כמה יעלו לכם הטיסות?

חברת התעופה הלאומית פרסמה את מחירי הטיסות לחורף הקרוב, עם הנחות של עד 50% ביחס למחירי הקיץ. לאן תוכלו לטוס ב-159 דולר הלוך ושוב?
מערכת ice |  1
מטוס אל על (צילום פייסבוק/אל על)
בעוד רוב הישראלים עדיין מתכננים את חופשות הקיץ שלהם, אל על כבר מביטה קדימה לעונת החורף. בהודעה מפתיעה שפורסמה אמש (שני), חשפה חברת התעופה הלאומית את מחירי הטיסות לחורף הקרוב, עם הנחות של עד 50% ביחס למחירי הקיץ.
בין המחירים שפורסמו היו בוקרשט: 159$ הלוך ושוב, אתונה: 181$, וינה: 209$, ברלין: 239$, רומא: 259$, פריז וברצלונה: 355$ וכן גם לונדון (דרך נחיתה בנמל התעופה לוטון): 419$ סך הכל.
השאלה המתבקשת היא: מדוע אל על מפרסמת את מחירי החורף כבר עכשיו? האם זהו ניסיון להגביר את המכירות המוקדמות? או אולי תמרון שיווקי חכם להסיט את תשומת הלב ממחירי הקיץ הגבוהים?

אל על מציעה מספר הטבות למזמינים המוקדמים: אפשרות לשינויים בכרטיסים באתר החברה, שמירת המחיר הנבחר ל-48 שעות, שובר זיכוי במקרה של ביטול טיסה, ללא דמי טיפול על רכישה אונליין וגם אפשרות לתשלום ב-5 תשלומים ללא ריבית

פרסום מחירי החורף בתחילת הקיץ מעלה שאלות לגבי אסטרטגיית התמחור של חברות התעופה ועל מגמות בענף. בכל מקרה, נראה שאל על פתחה את עונת החורף מוקדם מתמיד, ויהיה מעניין לראות כיצד יגיבו המתחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלעל
    אזרחית 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירי הטיסות הפכו את החברה הרווחיות על חשבון האזרחים מנצלים את המלחמה שבה הרבה חברות לא מגיעות לישראל
    סגור