תיירות

מזמינים כרטיס טיסה מחברת תעופה ישראלית? זה מה שאתם חייבים לדעת

בעקבות הביקוש האדיר שנוצר לטיסות עם חברות תעופה ישראליות, שכן חברות תעופה זרות רבות ביטלו את טיסותיהן מנתב"ג, הן לא עומדות בעומס וחוכרות מטוסים מחברות תעופה זרות שמפעילות את אותן קווים. אז מה בעצם זה אומר ואיך בכל זאת תוכלו לדעת מי מפעיל את הטיסה שלכם?
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
מאז שהחלה מלחמת "חרבות ברזל", עוד ועוד חברות תעופה צמצמו או הפסיקו לחלוטין את טיסותיהן מישראל ואליה, מה שגרם לעלייה אדירה בטיסות עם חברות התעופה  הישראליות, כך שהביקוש לכרטיסי טיסה איתן עלה משמעותית.
בעקבות כך, הכתב שמעון עייש פרסם היום (חמישי) "בישראל היום" כי בשל הטיסות הרבות שמופעלות על ידי חברות תעופה ישראליות, בהן גם אל על, ישראייר וארקיע כמובן, נותר מצב שאין מספיק מטוסים לחברות התעופה הישראליות לספק עבור טיסות, והן נאלצות לחכור מטוסים מחברות תעופה זרות ולהפעיל טיסות בקווים שהן משווקות בעצמן מישראל. לרוב, חברת התעופה הישראלית תשלח דייל או עובדים מטעמה לטיסות, אלא שבחלק מהן כלל עובדי הצוות לא יהיו ישראלים.
לכן, יכול מאוד להיות שתזמינו טיסה עם חברת תעופה ישראלית, ותגלו בפועל שהן מופעלות על ידי חברות תעופה זרות. אז איך תדעו שזה לא קורה? ובכן, בזמן שאתם מזמינים את כרטיס הטיסה דרך האתר של החברה הישראלית, אמורה להופיע שורה קטנה בעברית או באנגלית, בה מצוינת חברת התעופה שתפעיל את הטיסה, רק אם כמובן מדובר בטיסה שחכרה חברת התעופה הישראלית דרכה הזמנתם את כרטיס הטיסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה