תיירות

חברת התעופה הענקית חוזרת לישראל: מי תנחת בנתב"ג ב-16.5?

אייר אינדיה חידשה את פעילותה לנתב"ג לפני כחודש וחצי, אך נאלצה להשעות שוב את הטיסות בגלל הסכסוך הצבאי וההסלמה מול איראן שהביאה לירי של מאות טילים על מדינות ישראל, התקפה שהבהילה לא מעט חברות תעופה זרות שנאלצו להקפיא את פעילותן בישראל. כעת היא שבה לארץ ותפעיל 5 טיסות שבועיות
מערכת ice |  1
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אייר אינדיה, חברת התעופה הלאומית ההודית הגדולה, תחזור לשמי ישראל ב-16 במאי לאחר הפסקה של מספר חודשים בשל המתקפה האיראנית במלחמה, כך דווח ב'פספורט ניוז'.
החברה המוכרת חידשה את פעילותה לנתב"ג לפני כחודש וחצי, אך נאלצה להשעות שוב את הטיסות בגלל הסכסוך הצבאי וההסלמה מול איראן שהביאה לירי של מאות טילים על מדינות ישראל, התקפה שהבהילה לא מעט חברות תעופה זרות שנאלצו להקפיא את פעילותן בישראל.
 
הטיסות המחודשות של אייר אינדיה יופעלו 5 פעמים בשבוע, בימים ראשון עד חמישי, כאשר הטיסות מישראל יצאו בשעות הערב והטיסות החוזרות מהודו יגיעו אחר הצהריים. הקווים יתבצעו במטוסי בואינג 787 "דרימליינר", עם זמן טיסה ממוצע של כ-5 שעות לדלהי וכ-6.5 שעות חזרה, דרך שטחי סעודיה והאמירויות.
אייר אינדיה, המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, חידשה קודם את פעילותה לנתב"ג ב-3 במרץ השנה לאחר הפסקה ממושכת מתחילת המלחמה באוקטובר 2023, אז הפסיקו מרבית חברות התעופה הזרות את טיסותיהן לישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה כייף
    ישראלי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 6
    איזה כייף
    סגור