תיירות

אל על מפנקת את הנוסעים: במה השקיעה 700 מיליון דולר?

לאחר מגעים עם בואינג, חברת התעופה הישראלית חתמה באופן רשמי על הסכם לרכישת שלושה מטוסים חדשים מדגם בואינג 787-9 בסך 700 מיליון דולר. כמו כן, החברה קיבלה את האופציה לרכוש עד שישה מטוסים נוספים בעתיד באם תהיה מעוניינת
מערכת ice | 
יעדים (צילום shutterstock, freepik)
חברת התעופה אל על חתמה באופן סופי על הסכם עם יצרנית המטוסים בואינג, אשר במסגרתו תרכוש שלושה מטוסים חדשים בסך 700 מיליון דולר. בכך היא תרחיב את צי המטוסים שלה כחלק ממטרתה לגדול ולהתרחב ליעדים נוספים. כמו כן, בהסכם צוין כי לאל על אופציה לרכוש עד שישה מטוסים נוספים באם תהיה מעוניינת.
ההצעה עליה חתמה החברה עם יצרנית המטוסים בואינג מתייחסת לרכישה של שלושה מטוסי בואינג 787-9 חדשים, אשר יימסרו לחברה במהלך השנים 2029 ו-2030. כמו כן, על פי ההצעה הוענקו לחברה אופציות לרכישה של עד שישה מטוסי 787-9 נוספים. שלושת המטוסים האלה יצטרפו לצי מטוסי 787 של החברה אשר כולל היום 16 מטוסים, ושצפוי להתרחב עד שנת 2026 עם שלושה מטוסי 787 נוספים לגביהם החברה דיווחה בעבר.
 
עם קבלת שלושת המטוסים בעסקה הנוכחית עתיד צי מטוסי 787 של החברה לצמוח ל-22 מטוסים ועד 28 מטוסים במקרה בו תממש החברה את האופציות במלואן. הגדלת הצי תאפשר לחברה להרחיב באופן משמעותי את פעילותה וכן את גמישותה התפעולית והמבצעית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה