תיירות

מהפכה בענף התעופה: חברת הלואוקוסט מוסיפה יעדים לטיסות מנתב"ג

וויז אייר הודיעה כי בקרוב תוסיף יעדים נוספים לטיסותיה מישראל, וביניהם: וביניהם: אתונה (2 טיסות שבועיות), אבו דאבי (5 טיסות שבועיות), מילאנו (2 טיסות שבועיות), וילנה (2 טיסות שבועיות), לרנקה (3 טיסות שבועיות) ועוד
מערכת ice |  1
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת התעופה וויז אייר הייתה מהראשונות להודיע על חזרתה לארץ, ונראה כי בקרוב היא צפויה להוסיף יעדים נוספים לטיסותיה הממריאות מנתב"ג. כזכור, בתחילה הודיעה כי תחזור לפעול בחודש מרץ עם לוח טיסות מצומצם למדי שיכלול 3 טיסות שבועיות מתל אביב לבודפשט, בתוספת של כמה יעדים בודדים באירופה.
כפי שפורסם באתר "חדשות התעופה", החברה תוסיף בסוף החודש הנוכחי או בחודש הבא יעדים נוספים, וביניהם: אתונה (2 טיסות שבועיות), אבו דאבי (5 טיסות שבועיות), מילאנו (2 טיסות שבועיות), וילנה (2 טיסות שבועיות), לרנקה (3 טיסות שבועיות), ורשה (4 טיסות שבועיות) וללונדון גטוויק (3 טיסות שבועיות).
 
מדובר בתוספת משמעותית של 24 טיסות שבועיות אשר ניתן כבר להזמין באתר החברה. כמו כן, בהמשך צפויים להתווסף יעדים נוספים כמו הרקליון, סנטוריני, רודוס ועוד. חשוב לציין כי לאור העובדה כי המלחמה עדיין בעיצומה – קיים הסיכון כי בהמשך חלק מהטיסות יתבטלו לאור התפתחויות בלתי צפויות, ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון בעת שרוכשים את כרטיסי הטיסה ומזמינים חופשה בחו"ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    wow wow wow
    wow 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה המחיר לפרסומת אצלכם ?
    סגור