עסקי ספורט

סערה בכדורגל הישראלי: אזרחותו של שחקן מכבי חיפה בעבר תישלל?

בכדורגל הישראלי זועמים על הקשר שכיהן בעבר כקפטן הנבחרת הצעירה והחליט לייצג את נבחרת פלסטין, על אף העונות שלו בכדורגל הישראלי, גורמים בכירים בענף פנו למשרד הפנים במטרה לשלול ממנו את האזרחות הישראלית
מערכת ice |  2
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
זעם גדול בכדורגל הישראלי על הקשר עטא ג'אבר שכיהן בעבר כקפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, אך החליט לייצג את נבחרת פלסטין ואף שותף במשחק שלה לפני מספר ימים, בעיצומה של המלחמה. הקשר שעבר בתחילת העונה שעבר לשחק במדי נפטצ'י באקו מאזרבייג'אן נמחק לחלוטין בכדורגל הישראלי כאשר גם סוכנו דודו דהאן ניתק עימו קשר לאחר שנודע שהוא מתכוון להשתתף במשחק של נבחרת פלסטין.
לפי פרסום ב-YNET גורמים בכדורגל הישראלי אף פנו לשר הפנים משה ארבל במטרה לבטל את אזרחותו הישראלית של ג'אבר. לפני המשחק בו שיחק נערכה דקת דומייה "לסולידריות עם פלסטין" כאשר שחקניה עלו לכר הדשא עם כאפיות. 
יש לציין כי זו לא הופעתו הראשונה של ג'אבר במדי פלסטין, אך היות והמשחק נערך בזמן המלחמה והרגישות הגדולה של המצב, הביאו לגל ביקורות קשות כלפיו.

ג'אבר בן ה-29 גדל במכבי חיפה, ושיחק בעבר גם בבני סכנין ומ.ס. אשדוד. בעבר טען ג'אבר כי הוא "מרגיש פלסטיני" ורוצה לתת את הדוגמא לשחקנים אחרים במגזר הערבי שיש להם את האפשרות לשחק גם במדי נבחרת פלסטין. שני שחקני הסגל הרחב של בני סכנין זומנו גם הם למשחק נגד לבנון אך לא שותפו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלילת אזרחות
    בנימין 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם את האזרחות של אחמד טיבי , אימן עודה ו אופיר כסיף ו כל מפלתו צריך לשלול
    סגור
  • 1.
    לגרש
    איציק 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק לשלול אזרחות לגרש את המשפחה שלו
    סגור