עסקי ספורט

מכבי תל אביב קורבן למתקפת האקרים: מחבל מככב באתר הרשמי

האקרים אלמוניים פרצו לאתרים הרשמיים של מכבי ת”א בכדורסל, הפועל ב”ש ומכבי נתניה והצליחו להחליף את המסרים שם בתמונה של מחבל רעול פנים כשלצידו סמל ארגון הטרור “גדודי חללי אל אקצא”, הלוחם לצד חמאס
מערכת ice | 
משחקי מכבי תל אביב בכדורסל
לא רק בקרקע או באוויר, מלחמת חרבות ברזל נכנסת למחוזות הסייבר ואף אחד לא מוגן, גם לא קבוצות הספורט הגדולות בישראל. קצת אחרי שאתרי איגוד הכדוריד הישראלי והעמוד של מכבי ת”א באיגוד הכדורעף האירופי הותקפו והועלו בהם מסרים מאיימים, הגיע תורן של קבוצות ספורט בישראל, אמש (שני) אוהדי כמה מהקבוצות הגדולות בישראל שפשפו את עיניהם בתדהמה כשראו את אתר הקבוצה שלהם 'נכבש'.
האקרים אלמוניים פרצו לאתרים הרשמיים של מכבי ת”א בכדורסל, הפועל ב”ש ומכבי נתניה והצליחו להחליף את המסרים שם בתמונה של מחבל רעול פנים כשלצידו סמל ארגון הטרור “גדודי חללי אל אקצא”, הלוחם לצד חמאס.

כמו כן, הופיע הכיתוב בערבית: “ניצחונו של אללה קרוב”. עוד נכתב בתמונה המדוברת: “עזה לנצח, פ*ק ישראל”. מדובר בהמשך למתקפה שהחלה כבר בשבוע שעבר וכעת היא מגיעה גם לפתחה של מועדוני הספורט.
כל זאת קורה בזמן שהספורט בישראל מושבת, גם בענפי הכדורסל והכדורגל, כאשר אין אפשרות לארח בישראל משחקים בשל החשש מירי טילים שיגרום לבהלה המונית ולסכנה לשלום הציבור במקום עמוסי אנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה