עסקי ספורט

עומדת לצד ישראל: המחווה המרגשת של בורוסיה דורטמונד לתושבי העוטף

מועדון הפאר הגרמני בורוסיה דורטמונד יארח מחר במהלך משחק העונה של הבונדסליגה נגד באיירן מינכן 14 תושבי עוטף עזה, מי שתרם לאירוח זה היה יו"ר מועדון האוהדים הישראלי של הקבוצה אדם להב שקיבל 15 כרטיסים למשחק אך החליט לתת אותם לתושבי העוטף
מערכת ice | 
דורטמונד (צילום אינסטגרם)
רבים ממועדוני הפאר של אירופה כלל לא התייחסו לפיגוע הטרור הרצחני בעוטף עזה בו נרצחו יותר מ-1,400 ישראלים ונחטפו יותר מ-240 ישראלים נוספים. רוב מועדוני העילית והליגות של הכדורגל האירופה הסתפקו בגינויים ודקות דומייה לשני הצדדים. יוצאת הדופן הייתה הבונדסליגה הגרמנית שהביעה הזדהות מלאה עם קורבנות הטבח הנוראי שאירעה בדיוק לפני חודש בגבול הרצועה.
בעוד אוהדי ורדר ברמן תלוי שלטי תמיכה בישראל, משפחות החטופים והזדהות מלאה עם הקורבנות, בורוסיה דורטמונד החליט להזמין למשחק העונה בליגה הגרמנית מחר נגד באיירן מינכן, 14 מתושבי עוטף עזה שפונו מבתיהם עקב המלחמה. מי שתרם לכך היה יו"ר מועדון האוהדים הישראלי של הקבוצה אדם להב שתרם 14 כרטיסים מ-15 שקיבל לטובת תושבי העוטף.

בראש המשלחת שיצאה לגרמניה עומד אביב, בנו של ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין שנרצח במתקפת הטרור וכמוהו גם בני משפחה נוספים. הנהלת בורוסיה דורטמונד מעורבת באופן מלא במהלך ואף תלווה את המשלחת במהלך אירוחם בימים הקרובים. בורוסיה דורטמונד פועלת כבר מספר שנים במלחמה בגזענות ובאנטישמיות ואף מוציאה משלחות לאושוויץ, כמוהם גם האוהדים משתתפים בסדנאות הקשורות לזכר השואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה