עסקי ספורט

כ-8 מיליון שקל: נחשפו המענקים לנבחרת ישראל אם תעפיל ליורו

אם יצליחו כדורגלני נבחרת ישראל להעפיל לאליפות אירופה 2024 שתתקיים בגרמניה, תיהנה ההתאחדות לכדורגל מבונוס של 9 מיליון יורו. המאמן אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון יקבלו מענק שמן, וכך גם השחקנים
מערכת ice | 
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
אחרי ההצלחה בקיץ של נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל במונדיאליטו והנבחרת הצעירה באליפות אירופה עד גיל 21 – הפוקוס והציפיות עוברים לנבחרת הכדורגל הבוגרת. בינתיים, שחקני הנבחרת נמצאים בעמדה לא רעה להגיע להישג חסר תקדים ולהעפיל בפעם הראשונה בתולדות המדינה לאליפות אירופה שתתקיים בשנה הבאה בגרמניה.
לאחר התיקו ברומניה והניצחון הדרמטי בבלומפילד על בלארוס, ישראל נמצאת כרגע במקום השלישי בבית, אחרי שוויץ ורומניה. 4 משחקים לפני סוף הקמפיין, ישראל בהחלט מסוגלת לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים שיבטיח את הכרטיס המיוחל לאליפות אירופה. גם אם תסיים במקום השלישי, עדיין יש סיכוי להעפיל ליורו דרך ניצחונות בליגת האומות.

אם וכאשר יושג ההישג ההיסטורי. תצטרך ההתאחדות לכדורגל לפתוח את הכיס ולתת מענקי עלייה לשחקנים וצוות האימון. אתר "ספורט 5" חשף היום כי העפלה ליורו תכניס 9 מיליון יורו לקופת ההתאחדות, ובהתאם יחולקו הבונוסים:
 
המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן יקבלו 200 אלף יורו כל אחד, כפי שסוכם מראש בחוזה. הסכום המדויק שיקבל כל שחקן תלוי במספר ההופעות שיהיו לו, אך לפי הפרסום השחקנים יקבלו ביחד מיליון יורו וחצי שיחולקו ביניהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה